Operatorių yra pakeitę jau 707,5 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų. Vidutiniškai kas mėnesį galimybe perkelti numerį pasinaudoja apie 8,5 tūkst. žmonių.
„Kai gali išsaugoti numerį, pakeisti operatorių yra paprasčiau. Tai suteikė mobiliojo ryšio vartotojams daugiau laisvės ir pasirinkimo. Suprantama, kad daugiausia vartotojų keisdami operatorių renkasi galimybę už ryšį mokėti mažiau“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Apibendrinus atėjusių ir išėjusių klientų skaičių, dėl numerio perkėlimo labiausiai augo „Tele2“. Per 7 metus galimybė klientams išsaugoti numerį keičiant operatorių „Tele2“ klientų skaičių išaugino 184 tūkst.
Tyrimų duomenimis, perėjusių į „Tele2“ vartotojų išlaidos mobiliajam ryšiui, jų teigimu, sumažėja vidutiniškai 37 proc.
Tuo pat metu „Tele2“ siūlo tokios pačios arba geresnės kokybės paslaugas. Ryšių reguliavimo tarnybos tyrimas parodė, kad „Tele2“ pirmauja pagal GSM ryšio aprėptį. Be to, bendrovė turi antrą didžiausią 3G (UMTS) tinklą Lietuvoje, o šiemet bendrovė pradėjo teikti ir 4G (LTE) spartaus mobiliojo interneto paslaugas.
Numerio perkėlimu Lietuvos gyventojai naudojasi nuo 2006 metų.
Bendrovės „RAIT“ 2012 m. gruodžio mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 50,7 proc. jos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.