Net 55 proc. visų telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ abonentų šio operatoriaus paslaugomis naudojasi ilgiau kaip penkerius metus. Daugiausia ilgamečių klientų sutartis su „Omnitel“ pasirašė prieš gerą dešimtmetį – 2000–2002 metais. Tokie, ilgiau kaip 10 metų „Omnitel“ ištikimi auksiniai klientai sudaro net ketvirtadalį visų bendrovės privačių abonentų.
„Esame dėkingi ištikimiems savo klientams už tai, kad jie pasirinko mus, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė. – Visų operatorių kainoms susilyginus, lojalumo savo operatoriui tendencijos stiprėja, ir klientai savo pasirinkimą vis dažniau grindžia potyriu, kurį gauna naudodamiesi operatoriaus paslaugomis. Klientams ypač svarbu, kaip vertiname ilgamečius klientus, taip pat „Omnitel“ aptarnavimo kokybė, apimanti tiek patį aptarnavimą, tiek aptarnavimo kanalų įvairovę, ryšio kokybė bei kainodaros skaidrumas ir aiškumas – pasiūlę rinkai naujus supaprastintus ir skaidrius mokėjimo planus, sulaukėme labai teigiamų tiek esamų, tiek naujų klientų vertinimų.“
Ilgiau nei 5 metus „Omnitel“ paslaugomis besinaudojantieji tampa sidabriniais, o 10 metų ir ilgiau – auksiniais „Omnitel“ klientais. Savo auksiniams ir sidabriniams klientams „Omnitel“ suteikia ne tik „Omni ID“ privilegijų programos pasiūlymus, bet ir didesnes nuolaidas įsigyjant naują mobilųjį telefoną bei dovanoja daugiau nemokamų pokalbių minučių.
Nuo praėjusių metų spalio „Omnitel“ teikiamais pasiūlymais lojaliems klientams jau pasinaudojo daugiau negu pusė bendrovės klientų, kurių numeris „Omnitel“ tinkle veikia 5 metus ir ilgiau. Auksiniai ir sidabriniai „Omnitel“ klientai dovanų gavo beveik 9 milijonus nemokamų minučių pokalbių ir 2 milijonus litų nuolaidų naujiems telefonams. Tai reiškia, kad kiekvienas ilgametis „Omnitel“ klientas gavo vidutiniškai po valandą pokalbių dovanų ir iki 400 litų nuolaidą naujam telefonui.