Išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugos „Pildyk“ vartotojai galės savo ryšio paslaugas valdyti dar lengviau ir pigiau. Naujos nemokamos savitarnos programėlės „Mano Pildyk“ funkcijos leis telefone realiu laiku matyti užsakytų minučių, žinučių ir megabaitų likučius.
Tarp „Pildyk“ vartotojų populiari programėlė taip pat leidžia išmaniajame telefone vienu mygtuko paspaudimu užsisakyti mokėjimo planus ir paslaugas, matyti jų galiojimo laiką ir sąskaitos likutį, sukauptos „Pildyk“ premijos dydį.
„Mano Pildyk“ leidžia taupyti tiek laiką, tiek pinigus, todėl programėlę papildėme vartotojams reikalingomis funkcijomis. Daugumai informacija apie nemokamų minučių, žinučių ir megabaitų likutį yra aktualiausia. Dabar šiuos duomenys pasiekti bus dar paprasčiau ir pigiau“, – sakė Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.
Taip pat praplėstos programėlės valdiklio (ang. widget) galimybės. Jį įjungę vartotojai pagrindinę sąskaitos informaciją savo telefono pagrindiniame ekrane matys ir neįsijungę programėlės. Vartotojai gali laisvai pasirinkti, kokia informacija bus atvaizduojama.
Pirmoji „Mano Pildyk“ versija buvo pristatyta praėjusių metų spalį. Tai – pirmoji tokio pobūdžio programėlė ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.
Nemokamą telefonams su „Android“ operacine sistema skirtą programėlę galima atsisiųsti iš interneto parduotuvės „Google Play“. Pilnam jos funkcionalumo panaudojimui, pavyzdžiui, informacijai apie paslaugų likučius gauti, reikalingas internetas.
Programėle gali naudotis ir pagal sąskaitas mokantys „Tele2“ vartotojai. Žinodami „Pildyk“ vartotojo prisijungimo duomenis, jie galės stebėti „Pildyk“ sąskaitos likutį ar užsakyti paslaugas – tai ypač aktualu tėvams, norintiems stebėti ir kontroliuoti vaikų išlaidas ryšiui.
Išmaniaisiais telefonais jau naudojasi ketvirtadalis „Pildyk“ vartotojų, o tarp „Tele2“ parduodamų telefonų išmanieji sudaro daugiau nei pusę.
„Pildyk“ yra populiariausia išankstinio mokėjimo paslauga Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Pildyk“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 1,1 mln. vartotojų, 42,9 proc. visų šių paslaugų vartotojų šalyje.