Pietų Korėjos naujienų šaltinis „Yonhap News“ skelbia, kad tarp dviejų didžiausių šios šalies įmonių – „Samsung“ ir LG – kilo nesutarimų dėl to, ar abiejų bendrovių naujausiuose flagmanuose („Galaxy S4“ ir „Optimus G Pro“) teisėtai naudojama akių stebėjimo technologija, kurią „Samsung“ pavadino „Smart Pause“, o LG – „Smart Video“.
Ši technologija, kaip ji besivadintų, sustabdo vaizdo įrašo atkūrimą jei telefonas pastebi, kad naudotojas nusisuka nuo ekrano.
LG tikina, kad technologiją aprašančio patento paraišką jie pateikė dar 2009 metais (o keletas akių judesius stebinčių išradimų buvo patentuoti dar 2005 metais) ir planuoja patikrinti, ar „Samsung“ telefonai, viešai rinkoje pasirodysiantis kitą mėnesį, nepažeidžia LG patentų teisių. Savaime suprantama, „Samsung“ bet kokius kaltinimus neigia ir atšauna, jog jie patys susikūrė savo technologijas ir jas įgyvendino kitais metodais. Abiejų bendrovių galingiausieji telefonai pasirodys jau balandžio mėnesį.
Pastaraisiais metais apsistumdymai tarp „Samsung“ ir LG tapo kone kasdienybe. Abi įmonės 2012 metų CES parodoje pristatė savus 55 colių ekrano įstrižainės OLED televizorius. Abi bendrovės susidūrė su tam tikrais gamybos sunkumais, tačiau LG sugebėjo savuosius televizorius prekybai pakankamais kiekiais pasigaminti anksčiau. O 2013 metų CES parodoje abu P. Korėjos technologijų milžinai lenktyniavo praktiškai valandomis – „Samsung“ paskelbus apie išlenktus „OLED“ televizorių ekranus, po kelių valandų LG atsakė savu pranešimu spaudai, kuriame buvo rašoma, jog jie pagamino „pirmą pasaulyje“ televizorių su išlenktu ekranu.
Įtampa tarp šių įmonių nėra naujiena ir teismuose: jos teismų salėse pešasi dėl OLED ir viena kitą skundžia pažeidus vienokį ar kitokį su OLED technologijomis susijusį patentą. O gruodį „Samsung“ kreipėsi į teismą su teiginiu, jog LG pažeidė jiems priklausančių LCD technologijos patentų teises. Tiesa, bylos tarp įmonių dažniausiai išsprendžiamos ne teismo salėse.
Viena kitos šios bendrovės negaili ir reklamose – abi jos nuolat lygina, kurios šaldytuvai yra talpiausi, skalbimo mašinos tyliausios, siurbliai-robotai valo švariausiai. Kartais taikoma ir reklamų pašiepimo taktika.