Net 89 proc. Lietuvos išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugų naudotojų kas mėnesį ar kas savaitę užsisako planus už fiksuotą mokestį, rodo telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ užsakymu atlikta reprezentatyvi gyventojų apklausa.
„Apklausa išryškino tendenciją, kad net ir naudodamiesi išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugomis Lietuvos gyventojai elgiasi panašiai kaip sutartis turintys abonentai – jie užsisako planus su fiksuotu minučių ar SMS, duomenų kiekiu. Tiesa, dalis šalies gyventojų vienu metu naudojasi keliomis išankstinio mokėjimo paslaugų SIM kortelėmis ir keičia jas pagal tai, į kokį tinklą skambina ar rašo. Tai sukelia papildomų nepatogumų, o kartais ir visai apriboja bendravimą“, – sako „Omnitel“ Išankstinio mokėjimo paslaugų skyriaus vadovė Saulė Pauplytė-Markevičienė.
Atsižvelgdama į tokius išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų įpročius, „Omnitel“ tęsia veiksmus, skatinančius išankstinio mokėjimo klientus neužsidaryti savo tinklo viduje, ir nuo kovo siūlo „Ežio“ naudotojams net tris naujus mokėjimo planus, kiekvienas iš kurių suteikia atitinkamą prakalbamų minučių kiekį į visus Lietuvos tinklus – 60, 150 arba 300, taip pat naujovę rinkoje – nemokamus SMS į visus Lietuvos tinklus su visais naujais planais. Taip „Ežio“ klientams suteikiama dar daugiau galimybių palankiomis sąlygomis bendrauti su visų tinklų abonentais, turint tik vieną SIM kortelę, ir neriboti savo poreikių.