Nuo lapkričio mėnesio 50 proc. išaugo klientų, kurie nustato norimą išnaudoti sąskaitos dydį. Šių metų sausio mėnesį nemokamą „Bitės“ išlaidų kontrolės paslaugą buvo užsisakęs kas penktas bendrovės klientas. „Bitės“ privatūs klientai dažniausiai renkasi 30 litų per mėnesį ribą, o verslo klientai – 100 litų.
„Klientams ši paslauga padeda kontroliuoti savo išlaidas ir apsisaugoti nuo staigmenų, sulaukus sąskaitos. Anksčiau vartotojai nebuvo patenkinti, kai su mobiliojo ryšio bendrovėmis sutardavo vieną kainą, o sąskaitoje išvysdavo kitą. „Bitė“ šį nesusipratimą ištaisė prieš kelis metus ir savo klientams suteikė įrankį, kuriuo jie galėtų kontroliuoti savo išlaidas mobiliam ryšiui. Išlaidų kontrolė padeda ir sutaupyti, nes kiekvieną mėnesį vartotojas už mobilų ryšį moka tiek, kiek nori. Iš klientų atsiliepimų matome, kad ši nemokama paslauga tapo vienu iš šeimos biudžeto planavimo įrankių“, – teigia „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Telekomunikacijų bendrovės vadovo teigimu, paslaugą užsisakančiųjų skaičius sparčiai auga. Nuo lapkričio jų skaičius šoktelėjo 50 proc., o vartotojų nustatomas vidutinis limitas kas mėnesį taip pat paauga. Pasirinkti ar pakeisti norimą sumą vartotojai gali patys, apsilankę savitarnos svetainėje internete, paskambinę nemokamu telefonu 1501 ar „Bitės“ salone.
Vartotojai kontroliuoti išlaidas realiu laiku gali dviem būdais. Pirmąjį renkasi vartotojai, kurie nori gauti SMS žinutę, kai išlaidos pasieks jų pasirinktą sumą. Antruoju būdu vartotojai yra informuojami SMS žinute, kai pasiekia 80 proc. sumos, o peržengus 100 proc. ribą, naudojimasis papildomai apmokestinamomis paslaugomis bus apribojamas. Jei vartotojas turi likusių nemokamų minučių, SMS žinučių ir megabaitų, jis ir toliau galės jais naudotis.
Didesnį negu 100 litų limitą yra nustatę 13 proc. privačių paslaugos vartotojų, o keli iš jų savo išlaidas mobilaus ryšio paslaugoms norėtų apriboti 8 tūkst. litų. Skaičiuojantys išlaidas mobiliajam ryšiui klientai vidutiniškai norėtų išleisti kiek daugiau nei 80 litų.
Vidutinis verslo klientas savo išlaidas mobiliojo ryšio paslaugoms norėtų apriboti ties maždaug 270 litų riba. Skirtingai nuo įmonės dydžio ir telefono savininko užimamų pareigų, jų pasirinktų sumų dydžiai svyruoja nuo 10 iki daugiau nei 9,5 tūkst. litų per mėnesį.