„Samsung Galaxy“ šeimos įrenginių – išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių – savininkai aptiko gana įdomią problemą, kuri pasireiškia, kaip bandoma atlikti taip vadinamą „copy-paste“ procedūrą. Pranešama, jog šį procesą pakartojus tam tikrą kiekį kartų (kai kurie praneša, kad apie kelias dešimtis), mobilus įrenginys tiesiog atsisako tinkamai funkcionuoti.
Problemą kartais sistema bando spręsti pati, perkraudama operacinę sistemą, tačiau kai kurie vartotojai tvirtina, kad „Galaxy“ įrenginių darbingumas grįžta tik tuomet, kai sistema atstatoma į gamyklinę būseną, dar blogiau, kad tokia procedūra gali pradanginti vartotojų duomenis. Pati problema susijusi ne tik su teksto, tačiau ir kitokio turinio kopijavimu.
Reikia pažymėti, kad ši problema buvo atrasta dar 2012 metais, o pasireiškia ji absoliučioje daugumoje „Galaxy“ įrenginių, tuo tarpu nemažai ekspertų jau apkaltino firminę „Samsung“ vartotojo sąsają „TouchWiz“, kuri diegiama „virš“ operacinės sistemos „Android“. Savo ruožtu, patys vartotojai pastebi, jog problema pasireiškia su įvairiomis programinės platformomis, pradedant „Android 3.0“ ir iki pat šviežiausios „Samsung“ įrenginiuose „Android 4.1“. Kaip problema pasireiškia, galima pamatyti žemiau pateiktame vaizdo klipe. Belieka tik pridurti, kad tokia programinės įrangos klaida turėtų nudžiuginti autorių teisių savininkus, o galbūt pats gamintojas nori pabrėžti, kad „Galaxy“ serija visų pirma skirta pramogoms, o ne darbui… P. Korėjos kompanijos atstovai problemą išspręsti žada taip pat nuo 2012 metų, tačiau atitinkamas atnaujinimas vis dar nepasirodė.