Japonų itin gausiai naudojamos „Line“ pokalbių programėlės, skirtos išmaniesiems telefonams, populiarumas auga lyg ant mielių. Įžengusi į Honkongo rinką, jau visą savaitę kasdien ji tiesiog padvigubina naujai užsiregistruojančių naudotojų skaičių.
Japonijoje ši programėlė dominuoja jau ilgą laiką, o gruodžio 12 dieną ją išvertus į kinų kalbą ir pradėjus reklaminę kampaniją visoje Azijoje, „Line“ tapo labiausiai siunčiama aplikacija Singapūre, Honkonge, Taivane ir Tailande. Jau ir taip ne itin didelę paklausą šiose šalyse turėjusi „Skype“ tarnyba dabar visai užmirštama.
„Line“ savo naudotojams suteikia gaimybę nemokamai bendrauti trumposiomis žinutėmis ir skambučiais. Nieko nuostabaus, kad Honkongo mobilieji operatoriai buvo priversti koreguoti trumpųjų žinučių kainas, nes vietoj jų didelė dalis klientų tiesiog pradėjo naudotis „Line“.
Skelbiama, kad Japonų ir Korėjiečių bendromis pastangomis sukurta programėlė praėjus pusantrų metų nuo jos išleidimo, sausio 18 dieną, jau turėjo 100 milijonų naudotojų, iš kurių maždaug trečdalis buvo japonai. Praeitais metais ši programėlė kūrėjams kas mėnesį sugeneruodavo maždaug 3,75 milijonus JAV dolerių pajamų, tačiau su dabartiniais augimo tempais šios pajamos neabejotinai gerokai didesnės.