Pirmieji klientai jau pajuto praėjusių metų gruodį telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ pristatyto mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimo naudą. „Lietuvos draudimas“, draudžiantis „Omnitel“ mobiliuosius įrenginius, atlygino nuostolius dėl iš rankų iškritusių ir sudužusių jų mobiliųjų telefonų.
„Omnitel“ duomenimis, kol kas draudimo paslaugą dažniausiai renkasi brangesnių išmaniųjų telefonų savininkai. Per pirmąjį mėnesį nuo paslaugos teikimo pradžios 40 proc. „Omnitel“ privačių klientų apdraustų įrenginių sudarė daugiau nei 1 500 Lt kainuojantys nauji išmanieji telefonai.
„Naująją paslaugą mūsų klientai renkasi norėdami išvengti finansinių nuostolių ir nemalonių emocijų telefonui ar planšetiniam kompiuteriui sudužus, įkritus į vandenį ar įvykus kitam draudžiamajam įvykiui. Apsidraudusiems mūsų klientams ne tik atlyginama žala – „Omnitel“ jiems taip pat suteikia pakaitinį telefoną, kol sugedęs įrenginys bus sutaisytas“, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.
Mobilieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai yra tarp dažniausiai prarandamų ar sugadinamų buities daiktų. „Omnitel Trends“ išmaniąja programėle atliktos apklausos duomenimis, nuo sudužimo, sugadinimo ir vagysčių savo telefoną norėtų apdrausti net 70 procentų apklausoje dalyvavusių „Omnitel“ klientų.
Pirmasis mobiliosios įrangos draudimo paslauga pasinaudojo „Omnitel“ klientas Algimantas Bubnys, kuris pasidalijo savo įspūdžiais.
„Įsigydamas mobilųjį telefoną „Samsung Galaxy Note II“ specialiai laukiau, kada „Omnitel“ pradės teikti šią paslaugą. Esu mobiliųjų technologijų fanatikas, man patinka naujausios mobiliųjų technologijų galimybės bei mobiliųjų telefonų modeliai. Kadangi įsigijau brangų telefoną, pagalvojau, kad draudimas telefonui tikrai nepakenktų. Nors kai kurie draugai ir bandė atkalbėti, kad neverta laukti, papildomi pinigai bus išmesti „kaip į balą“, aš laikiausi savo nuomonės. Ir tikrai neapsirikau. Po daugiau nei mėnesio mano telefono ekranas suskilo nuo smūgio. Telefoną nunešiau į MTTC technikos centrą prekybos centre „Ozas“. Likau labai maloniai nustebintas! Manęs iš karto paklausė, ar man reikės pakaitinio telefono, ir davė tikrai nepaprastą – „Samsung Galaxy plus“, kuris puikiai atitiko visus mano lūkesčius. Manasis telefonas buvo sutvarkytas per 4 dienas, nors vadybininkas minėjo, kad gali tekti laukti iki dviejų savaičių. Sutvarkymas tikrai kokybiškas, esu juo patenkintas, telefonas veikia be priekaištų! Telefonų draudimo paslauga mane išgelbėjo nuo papildomų išlaidų – įprastinis mano telefono remontas būtų kainavęs man 530 litų, o man sutvarkė nemokamai! Tad mano sprendimas pasirinkti „Omnitel“ telefonų draudimo paslaugą ir į šią paslaugą dėti lūkesčiai tikrai pasiteisino su kaupu“, – pasakojo Algimantas Bubnys.
Pirmąjį mėnesį, kai pradėtas teikti telefonų draudimas, „Omnitel“ klientai aktyviai domėjosi naująja paslauga.
„Klientai, apdraudę mobiliuosius įrenginius, dažniausiai kreipiasi dėl to, kad jie sudūžta arba yra apliejami vandeniu. Draudimas nepadengs nuostolių, jei telefonas buvo prarastas arba klientas nežino, kur ir kokiomis aplinkybėmis jį pametė, taip pat, jei telefonas buvo paliktas viešoje vietoje be priežiūros ir dingo. Jei telefonas buvo pavogtas iš namų arba atimtas iš žmogaus prievarta ar apiplėšimo metu ir tai yra draudžiamasis įvykis, tokiais atvejais būtina į pranešti policijai“, – sako „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo skyriaus vadovas Andrius Gimbickas. Pasak jo, klientai yra įsipareigoję saugoti savo apdraustą turtą, todėl turėtų elgtis su juo apdairiai.
Draudžiamojo įvykio atveju, kai įrenginio pataisyti nebegalima, apsidraudusiems savo klientams „Omnitel“ suteikia naują tokį patį įrenginį. Jei sugedęs mobilusis telefonas yra taisytinas, remonto metu klientai gauna pakaitinius panašaus funkcionalumo telefonus.
„Omnitel“ mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimą galima įsigyti vieniems metams, kiekvieną mėnesį mokant nustatytą mėnesinę draudimo įmoką. Ji, priklausomai nuo įrenginio draudimo sumos, svyruoja nuo 2,99 iki 27,50 litų. Draudimo paslauga gali pasinaudoti visi naujus mobiliuosius įrenginius įsigyjantys privatūs „Omnitel“ klientai. Ateityje „Omnitel“ planuoja drausti ir kitą mobiliojo ryšio įrangą, pavyzdžiui, nešiojamuosius kompiuterius.