Jau kitą mėnesį visus televizijos žiūrovus mėgstančius faktus ir negalinčius gyventi be naujausių žinių, prie televizorių ekranų prikaustys viena populiariausių „Discovery“ grupės programų – „Investigation Discovery“. Vasarį antra pagal dydį Lietuvoje televizijos ir interneto paslaugų teikėja „Cgates“ savo klientams pristato šią ir dar vieną naują – „Fashion TV“ – programą. Taip pat programų tinkleliuose atsiras „Pingviniuko TV“ – taip nuo šiol vadinsis mažiausiems žiūrovams skirta programa „LOLO TV“.
„Labiausiai pasikeitimais turėtų džiaugtis mūsų vyriškoji auditorija: „Investigation Discovery“ per daugiau nei programos transliavimo dešimtmetį pelnė vienos populiariausių pažintinių programų visame pasaulyje vardą, – pastebi „Cgates“ rinkodaros departamento vadovas Vygantas Tutlys. – Pagaliau turime galimybę šią programą pristatyti ir skvarbiu protu pasižymintiems, smalsiems mūsų šalies gyventojams“. Šiuo metu „Cgates“ yra vienintelis televizijos tiekėjas, kurio klientai pagrindiniame rinkinyje gali matyti net penkias populiariosios pažintinių kanalų grupės – „Discovery“ – programas: „Discovery Channel“, „Discovery Science“, „Discovery World“, „Discovery TLC“ ir „Investigation Discovery“.
„Investigation Discovery“ žiūrovai nuo šiol galės panirti į nusikaltimų tyrimus, kartu su tyrėjais, policininkais, teismo medicinos ekspertais, gelbėjimo tarnybų darbuotojais, narplioti paranormalius reiškinius, minti medicinos mįsles, žiūrėti dokumentinius filmus ir serialus. Jie galės žiūrėti tokias visame pasaulyje populiarias laidas, kaip „Mirtinos nuodėmės“, „Kraujo giminaičiai“, „Aš ištekėjau už gangsterio“, „Fatališka priesaika“, „Dingę“, „Košmaras už kampo“, „Tikri nusikaltimai su Afrodite Džons (Aphrodite Jones)“ ir kt.
Tuo metu „Fashion TV” programa labiausiai džiaugsis moterys, nes šios programos kūrėjai pasirūpino, kad dailiosios lyties atstovėms netrūktų laidų apie stilių, gražius žmones bei transliacijų iš daugiausiai žiūrovų visame pasaulyje pritraukiančių naujų kolekcijų pristatymų. Negalintys gyventi be mados, galės ja mėgautis dvidešimt keturias valandas per parą, septynias dienas per savaitę. Aukštosios mados tendencijas per „Fashion TV” šiuo metu seka daugiau nei 300 mln. žmonių visame pasaulyje: vertina „Žvaigždės stilių“, virtualiai apsilanko „Mados vakarėliuose“, patenka į profesionalios mados „Užkulisius“ ir kt.
Mažieji „Cgates“ televizijos žiūrovai, jau spėję pamilti vaikams skirtą televizijos programą „LOLO TV", neturėtų nusiminti, jos neberadę savo programų rinkinyje – nuo vasario ji bus matoma nauju pavadinimu – „Pingviniuko TV“. Ir tai išliks vienintelis Lietuvoje kuriamas TV kanalas mažiesiems, kuriame rodomos edukacinio, auklėjamojo bei pažintinio pobūdžio laidos, meniniai filmai, užsienio animacija bei klasika tapusios animacinės istorijos, puoselėjančios tradicines vertybes: užuojautą, pagarbą, gerumą.