P. Korėjos kompanija „Samsung“ pagaliau išsprendė problemą, kuri buvo atrasta jos firminiuose procesoriuose „Exynos“. Priminsime, kad 2012 m. gruodžio mėnesį „XDA Developers“ bendruomenės nariai pranešė, kad kritinės klaidos dėka galima gauti prieigą prie „Samsung“ mobiliųjų įrenginių operatyviosios atminties, o kartu – ir prie visų vartotojo privačių duomenų.
Ketvirtos kartos „Exynos“ procesoriai yra įdiegti tokiuose įrenginiuose, kaip išmanieji telefonai „Galaxy S III“ ir „Galaxy S II“, „Galaxy Note II“, taip pat planšetiniuose kompiuteriuose „Galaxy Note 10.1“ bei kituose šiuolaikiniuose korėjiečių gamintojo produktuose. Pati „Samsung“ kritinės klaidos buvimo neneigė ir žadėjo ištaisyti surastą klaidą artimiausiu metu. Panašu, kompanija žodį tęsėjo ir savo darbą atliko.
Kaip jau minėjome, laisva prieiga prie operatyviosios atminties faktiškai reiškė, kad išmanusis telefonas ar planšetinis kompiuteris su „Exynos“ procesoriumi galėjo būti paverstas elementaria „plyta“ kelių nuotolinių komandų dėka, jei tik to būtų panorėję piktavaliai. Dar gruodžio mėnesį XDA bendruomenės nariai pristatė savo programinį atnaujinimą (anksčiau pačios „Samsung“), antra vertus, klaidos pašalinimas turėjo pašalinį efektą – neveikdavo priekinė kamera. Dabar gi, kai pasirodė oficialus atnaujinimas, jį gali (ir privalėtų) įsidiegti visi minėtų „Samsung“ mobiliųjų įrenginių savininkai.
Atnaujinimą galima atsisiųsti internetu, pasinaudojant firmine programa „Samsung Kies“, tiesa, kol kas ji prieinama tik D. Britanijos gyventojams. Kada „vaistukai“ bus prieinami ir kitų regionų vartotojams, šiuo metu nepranešama.