Šią vasarą kompanija „Fujitsu“ pristatė „Raku-Raku“ „Android“ išmanųjį telefoną Japonijos rinkoje. Šis telefonas ypatingas tuo, kad turi specialią vartotojo sąsaja, kuri yra itin paprasta ir lengvai suprantama net pirmą kart išmanųjį telefoną naudojantiems žmonėms, tarp jų ir senoliams. Iki šiol „Fujitsu“ išmanusis telefonas buvo prieinamas tik Japonijos rinkai, tačiau dabar „Fujitsu“ paskelbė apie ketinimus pradėti prekybą šiuo telefonu Amerikos ir Europos rinkose.
Išmanusis telefonas naudoja specialų „Fujitsu“ „Raku-Raku“ lietimui jautrų ekraną, kuris sukurtas lengvam naudojimui ir skaitymui. Vartotojo sąsaja naudoja paprastą meniu struktūra ir dideles piktogramas. Paspaudus ant piktogramos, ji pakeičia spalvą, taip vartotojui parodoma, kur buvo paspausta. Jeigu paspaudžiama antrą kart – telefonas suvibruoja, patvirtindamas, kad ta pati piktograma buvo paspausta antrą kartą. Idėja buvo sukurti klaidoms tolerantišką ir nekeliančią streso vartotojo sąsają.
„Fujitsu“ atliko daug tyrimų, ypač su senesnio amžiaus žmonėmis. O visus gautus atsiliepimus panaudojo kuriant telefoną ir specialią vartotojo sąsają. Nebuvo pamiršta ir apie tokius dalykus, kaip integruotas stiprintuvas, kuris vykstant pokalbiui padidina garso lygį ir leidžia išvengti pašalinių trikdžių.
Apie planus pradėti telefono prekybą už Japonijos ribų, prakalbo „Fujitsu“ prezidentas Masami Yamamoto. Jis teigė, kad Japonijos rinka pasiekė išmaniųjų telefonų pardavimo piką, tad kompanija nori plėsti prakybą į kitas rinkas. Nors „Fujitsu“ prekiaus „Raku-Raku“ išmaniaisiais telefonais Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Europoje, tačiau kompanijos flagmanu laikomas „Arrows“ modelis liks pardavinėjamas tik Japonijos rinkoje.
Pasak Masami Yamamo, tokį sprendimą nulėmė ribotos kompanijos finansinės galimybės. „Fujitsu“ neturi tokio finansinio rezervo, kaip „Samsung“ ar „Sony“, tad jai būtų sunku konkuruoti aukštos klasės išmaniųjų telefonų rinkoje be didelių reklaminių kompanijų.