„Bitė Lietuva“ prognozuoja, kad šiemet gruodį mobiliojo ryšio vartotojai kalbės daugiau ir dažniau nei ankstesniais metais. Operatorius skaičiuoja, kad pernai ir užpernai gruodžio mėnesį bendrovės privatūs klientai skambino vidutiniškai apie 10 proc. daugiau ir bendravo ilgiau nei kitais metų mėnesiais.
Žiemos švenčių dienomis skambučių kiekis ir trukmė išauga dar labiau. „Bitės“ duomenimis, Kalėdų dieną privatūs vartotojai skambina 1,5 karto dažniau nei įprastai, o vidutinė skambučio trukmė dvigubėja iki beveik 6 minučių. Naujųjų metų naktį skambinama kiek mažiau nei per Kalėdas, tačiau vidutinė pokalbių trukmė išauga iki 7,5 minučių.
Anot „Bitės“ generalinio direktoriaus Chriso Robbinso, šių metų šventiniam laikotarpiui bendrovė tikisi dar intensyvesnio klientų bendravimo telefonu, nes visiems privatiems vartotojams padovanojo po papildomą valandą pokalbiams. „Vien per pirmąsias gruodžio dienas vartotojai pasiėmė daugiau nei 123 tūkst. valandų pokalbiams, o ateinančiomis savaitėmis ją aktyvuos dar daugiau vartotojų“, – teigia Ch. Robbinsas.
Iš viso per kelias pirmąsias dienas valandą pokalbiams aktyvavo daugiau nei 40 proc. privačių „Bitės“ klientų. „Dauguma vartotojų savo dovaną aktyvavo iškart, kai apie ją buvo pranešta SMS žinute ar skambučiu“, – sako „Bitės“ vadovas.
Dovana esamiems vartotojams didžiausio populiarumo susilaukė Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Marijampolės apskrityse. „Daugiau nei pusę iš 123 tūkst. jau padovanotų valandų pokalbiams aktyvavo „Bitės“ vartotojai iš šių apskričių“, – teigia „Bitės“ vadovas.
Aktyviausiai jiems priklausančią „Bitės“ dovaną aktyvavo 40–49 m. amžiaus vartotojai. Jie sudarė apie ketvirtadalį visų aktyvavusiųjų dovaną. Beveik tiek pat aktyviai dovana domisi ir 50–59 m. amžiaus mobiliojo ryšio vartotojai, o dar apie penktadalį iki šiol pasiėmusių dovaną sudaro 30–39 m. amžiaus klientai.