Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ savo klientams, norintiems išvengti finansinių nuostolių dėl sugadinto arba pavogto mobiliojo įrenginio, nuo šiol siūlo mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimą. „Omnitel“ apsidraudusiems savo klientams ne tik atlygins žalą, bet ir, kol bus sutaisytas jų sugedęs mobilusis telefonas, suteiks pakaitinius telefonus. „Omnitel“ mobiliuosius įrenginius draudžia draudimo rinkos lyderis Lietuvoje ir didžiausia draudimo bendrovė Baltijos šalyse „Lietuvos draudimas“.
„Siekdami apsaugoti savo klientus nuo papildomų išlaidų bei patiriamo streso netekus mobiliojo telefono ar planšetinio kompiuterio, siūlome jiems naują paslaugą – mobiliųjų įrenginių draudimą, kuris, tikimės, padės išvengti su įrenginio praradimu susijusių rūpesčių, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė. – Šią paslaugą diegiame negalvodami apie finansinį pasiteisinimą, o dėl geros mūsų klientų patirties, norėdami suteikti jiems daugiau vertės ir privalumų būnant su „Omnitel“.
„Omnitel Trends“ išmaniąja programėle atliktos apklausos duomenimis, daugiau nei trečdalis respondentų, besinaudojančių išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, bent kartą yra pametę arba dėl vagystės netekę savo mobiliojo telefono. Apklausos dalyvių teigimu, galimybė apdrausti telefoną ne tik apsaugo nuo rizikos patirti neplanuotų finansinių išlaidų telefono netekimo atveju, bet ir psichologinės baimės prarasti telefoną, prie kurio yra prisirišę. Nuo vagysčių ir nelaimingų atsitikimų savo telefoną norėtų apdrausti net 70 procentų apklausoje dalyvavusių „Omnitel“ klientų.
„Mobilieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai yra tarp dažniausiai prarandamų ar sugadinamų buities daiktų. Telefonus/kompiuterius vagia tiek iš namų tiek ir gatvėje, kartais ir pats vartotojas netyčia aplieja kompiuterio ekraną ar pirkinys iškrenta iš rankų ir suskyla. Brangesni išmanieji įrenginiai tampa vis populiaresni, o vartotojai vis dažniau domisi galimybe juos apdrausti. Juk jei prarandamas šimtus ar net keletą tūkstančių litų kainuojantis telefonas, daugumai gyventojai tai yra dideli finansiniai nuostoliai. Ne mažiau svarbu ir galimybė laikinai naudotis pakaitiniu telefonu“, – sako Andrius Gimbickas, „Lietuvos draudimo“ Gyventojų draudimo skyriaus vadovas.
Vagystės arba sugadinimo atveju, kai įrenginio pataisyti nebebus galima, apsidraudusiems savo klientams „Omnitel“ suteiks naują tokį patį įrenginį. Jei sugedęs mobilusis telefonas bus taisytinas, remonto metu klientai gaus pakaitinius panašaus funkcionalumo telefonus.
„Omnitel“ mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių draudimą galima įsigyti vieneriems metams, kiekvieną mėnesį mokant nustatytą mėnesinę draudimo įmoką, kuri, priklausomai nuo pirkinio draudimo sumos, svyruoja nuo 2,99 iki 27,50 litų. Šia paslauga gali pasinaudoti visi naujus mobiliuosius įrenginius įsigyjantys „Omnitel“ klientai. Ateityje „Omnitel“ planuoja drausti ir kitą mobiliojo ryšio įrangą, pavyzdžiui, nešiojamuosius kompiuterius.