Praėjusią savaitę „Pew Internet & American Life Project“ pateiktame pranešime rašoma, kad mobiliųjų telefonų naudotojai nerimauja, kad per dažnai naudojasi mobiliojo ryšio priemonėmis. Be to, skambučiai trukdo jiems pamiršti darbą savaitgaliais ir atsipalaiduoti.
Nustatyta, kad beveik 40 proc. naudotojų sulaukė skundų dėl to, kad neoperatyviai reaguoja į klientų skambučius ir pamiršta atsakyti į teksto pranešimus. 33 proc. sulaukė skundų, kad apskritai neatsako į skambučius ir tekstines žinutes. Šiems mobiliųjų telefonų naudotojams sunku pasiteisinti teigiant, kad baterija išsikrovė arba vienoje ar kitoje teritorijoje yra blogas ryšys. Juk šiomis dienomis telefoną galima pakrauti net viešose vietose ar kavinėse. Nepastovus ir nepatikimas ryšys – taip pat ne problema – juk galima atsisakyti esamo mobiliojo ryšio tiekėjo paslaugų.
Nepaisant to, ne kiekvienas kaltas dėl to, kad neatsako į skambučius. Atskleista, kad net 57 proc. asmenų, kurie naudojasi mobiliuoju internetu, tikrina žinutes. 60 proc. laiko telefoną prie lovos tik tam, kad nepraleistų skambučių, išgirstų žadintuvo ar žinutės signalą.
Amerikoje 15 proc. gyventojų nesinaudoja mobiliaisiais telefonais. Jie teigia, kad yra patenkinti esamu fiksuotojo ryšio operatoriumi, o pusė sako, kad apskritai neturi galimybės įsigyti mobiliojo telefono.