Tam prireikė beveik dviejų mėnesių, tačiau kompanija „Apple“ pagaliau beveik pilnai patenkina milžinišką „iPhone 5“ išmaniojo telefono paklausą. O daugybe šio įrenginio vienetų į savo JAV parduotuves kompanija būtent atsivežė prieš apsipirkimo dieną, „Juodąjį Penktadienį“.
„Piper Jaffray“ investicinio banko bei turto valdymo firmos analitikas Gene Munsteras sekė „Apple iPhone 5“ prieinamumą šimtame „Apple“ parduotuvių visoje JAV keletą mėnesių, o šį kartą pranešė, jog per pastarąsias dešimt dienų situacija pasikeitė kardinaliai.
Prieš „Juodąjį Penktadienį“, „Apple iPhone 5“ skirti „AT&T“ operatoriui buvo pasiekiami 82 % „Apple“ parduotuvių, „Verizon“ modeliai 72 % parduotuvių, o „Sprint“ tinklui pritaikyti net 92 % parduotuvių. Prieš keletą savaičių, daugelyje „Apple“ parduotuvių išvis nebuvo nei vieno „Apple iPhone 5“ modelio.
Visgi tie, kurie užsisakys „Apple iPhone 5“ išmanųjį telefoną internetu, turės palūkėti, nors šiek tiek mažiau, nei ankščiau. Dabar telefonas pas pirkėjus atkeliaus vėliausiai per dvi savaites, kai šio mėnesio pradžioje reikėjo laukti apie 3–4 savaites, kol įrenginys būdavo pristatytas.
Paklausa ilgą laiką nebuvo patenkinama, nes po daugybės pranešimų apie gamybos broką rugsėjo mėnesį, „Apple“ turėjo savo partnerių paprašyti sugriežtinti išmaniojo telefono surinkimo darbus, kas sulėtino gamybos apimtis.