Kompanijos „Piper Jaffray“ analitikai įvertino „Apple“ išmaniojo telefono „iPhone“ ir planšetinio kompiuterio „iPad“ populiarumą tarp amerikiečių paauglių, praneša naujienų agentūra „France Press“.
Apklausoje dalyvavo daugiau nei 7700 Jungtinių Valstijų gyventojų, kurių amžius svyruoja nuo 13 iki 19 metų. Pasirodė, jog „iPhone“ turi du iš penkių apklaustųjų, arba 40 % respondentų. Prieš šešis mėnesius šis rodiklis sudarė 34 %, tuo tarpu prieš metus – 23 %.
Apie 62 % paauglių, kurie planuoja įsigyti išmanųjį telefoną artimiausiu metu, pareiškė, kad pirmenybę teikia būtent „iPhone“. Dar 22 % teigė, kad planuoja įsigyti mobilųjį įrenginį, kuris turi „Google“ mobilią operacinę sistemą „Android“.
Apklausa parodė, kad planšetinį kompiuterį turi apie 44 % amerikiečių paauglių. Be to, paaiškėjo, kad įvairiausioms „Apple iPad“ modifikacijoms tenka apie 72 % visų planšetinių kompiuterių kiekio.
Apie 74 % tų, kurie teigė neturintys planšetinio kompiuterio, tačiau ketina jį įsigyti per artimiausią pusmetį, teigė, kad jei pirks, tai tik „Apple iPad“.
Analitikai, savo ruožtu, teigia, jog „Apple“ gali dar labiau sustiprinti savo padėtį planšetinių kompiuterių rinkoje, kai bus išleistas kompaktiškasis „iPad mini“ su 7,85“ įstrižainės ekranu. Šio planšetinio kompiuterio anonso laukiama spalio pabaigoje.