Panašu, jog šis ruduo taps tikrų tikriausiu išmaniųjų telefonų sezonu. Kompanijos „Motorola“, „Nokia“, HTC ir LG pristatė savo naujuosius flagmanus. Neatsiliko ir korporacija „Apple“: su jos penktos kartos išmaniuoju telefonu visi kiti nevalingai lygina savuosius „Android“ ir „Windows Phone“ sprendimus.
Iš pradžių pasistengė P. Korėjos kompanija „Samsung“, kuriai yra garbės reikalas savo reklaminėje medžiagoje (plakatuose ir vaizdo klipuose) pabrėžti, kiek netenka vartotojai, kurie vietoj „Galaxy S III“ pasirenka „iPhone 5“. Nuo korėjiečių bando neatsilikti ir suomių kompanija „Nokia“, kuris padalinys D. Britanijoje taip pat nusprendė palyginti savo naująjį flagmaną „Lumia 920“ ir naujausiu mobiliu „obuoliu“. Reikia pažymėti, jog šiuo konkrečiu atveju palyginimas daug diplomatiškesnis, nei „Samsung“ atveju – nurodyti realūs suomių telefono privalumai, nors apie trūkumus (pavyzdžiui, didesnis storis ir svoris, mažesnis programėlių pasirinkimas) gražiai nutylėta.
Iš pagrindinių „Lumia 920“ privalumų minimi pažangesnė kamera su HDR panoraminių vaizdų režimu ir optine stabilizacija, kartografinės tarnybos su papildytos realybės technologija, belaidis baterijos įkrovimas, galybė aksesuarų, didesnės raiškos ir įstrižainės ekranas, leidžiantis juo naudotis ne tik su tušinuku, nagais, tačiau ir pirštinėmis (Lietuvoje tas tikrai aktualu), spalvinių gamų įvairovė ir, žinoma, „Windows Phone 8“. Kažkas iš viso šito yra objektyvūs privalumai, o kažkas priklauso nuo vartotojo pageidavimų. Bet kokiu atveju, reikia pripažinti, jog „Nokia“ tikrai pasistengė
Beje, „Nokia“ reklaminis šūkis skiriasi nuo to, kurį naudoja „Samsung“: jei korėjiečiai kalba reklamoje apie tai, jog inovacijos jau yra rinkoje, nepaisant to, jog pasirodė ir „iPhone 5“, tai kompanija „Nokia“, atvirkščiai, pažymi, jog geri daiktai tenka tiems, kurie laukia. Taip akivaizdžiai užsimenama, jog „Lumia 920“ debiutas įvyks spalio mėnesio pabaigoje arba lapkričio pradžioje.