Vyrai dažniau apsipirkinėja naudodami mobiliuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius. Tokią išvadą padarė bendrovės „uSamp“ tyrėjų komanda, bandžiusi išsiaiškinti kaip žmonės naudoja mobiliuosius įrenginius.
Tyrimo metu išsiaiškinta, kad 45 % vyrų yra apsipirkinėję naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais, tuo tarpu moterų skaičius buvo kiek mažesnis – 34 %. Panašu, kad bent jau elektroninėje erdvėje didesni išlaidautojai yra vyrai, kurie dažniausiai įsigyja elektronikos prietaisų, filmų, bilietų, maisto ir gėrimų.
Moterys šio tyrimo metu vyrus pranoko tik vienoje srityje: 12 % iš jų pripažino bent kartą apsipirkinėjusios kažko laukdamos, vyrų skaičius šiuo atveju yra 8 %.
„Mes išsiaiškinome, kad mobilusis apsipirkinėjimas populiarėja, todėl kompanijoms svarbu pradėti domėtis kur ir kaip jų klientui nusprendžia kažką įsigyti“, – teigė tyrimų vadovas Mattas Dusingas. Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kad tiek vyrai, tiek ir moterys vienodai dažnai naudojasi BAR kodų skaitytuvais, kad gautų daugiau informacijos apie pirkinius, tačiau vyrai kur kas dažniau komentuoja ir vertina prekes.
Internetu vykdytoje apklausoje dalyvavo daugiau nei tūkstantis abiejų lyčių respondentų.