Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ yra pasirengusi kompensuoti tiesioginius nuostolius klientams dėl trečiadienį apie dvi valandas trukusio balso paslaugų sutrikimo „Omnitel“ tinkle.
„Mūsų darbuotojai dėjo visas pastangas, kad įranga būtų kuo greičiau sutaisyta ir visi mūsų vartotojai galėtų skambinti ir naudotis mobiliojo interneto paslaugomis be jokių sutrikimų, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė. – „Omnitel“ vardu atsiprašau visų mūsų klientų dėl galimai patirtų nepatogumų. Klientus, kurie patyrė tiesioginius nuostolius dėl ryšio paslaugų sutrikimų, kviečiame kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą, kad galėtume išanalizuoti kiekvieną situaciją ir šiuos nuostolius atlyginti.“
Dalinis balso paslaugų sutrikimas „Omnitel“ tinkle trečiadienio rytą kilo dėl įrangos gedimo tinklo branduolyje.