Pietų Korėjos elektronikos gigantas „Samsung Electronics“, resurso „DigiTimes“ teigimu, užima 45 % Europos išmaniųjų telefonų rinkos ir lenkia tokius gerai žinomus prekės ženklus, kaip, pavyzdžiui, „Nokia“. Pasaulinė „Samsung“ šios rinkos dalis ne tokia žymi ir sudaro 30 %. Lyderystė Europos rinkos Samsung teko po to, kai II ketvirtyje debiutavo jos išmanusis telefonas – flagmanas „Galaxy S III“. Be to, kompanija tapo lyderiu kiekvienoje kainų kategorijoje.
Tuo pačiu metu operacinės sistemos „Android“, kuri įdiegta daugumoje „Samsung“ telefonų, rinkos dalis Europoje pasiekė 65 %, kai JAV šis rodiklis vis tik susitraukė. Ši programinė platforma didžiausią populiarumą pasiekė Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje ir Ispanijoje. Visose rinkose, kur pirmauja Android, jos dalis sudaro ne mažiau, kaip 50%.
„Samsung“ rinkos plėtra gana glaudžiai susijusi su kitų kompanijų, tokių kaip HTC, LG, „Sony“, „Huawei“ ir ZTE, nesėkmėmis šiame segmente. Taivaniečių OEM kompanijos pažymi, jog paklausa Europos rinkoje auga tikrai apgailėtinais tempais, tokiu būdų, konkurencija čia tik stiprėja. Ir jei „Samsung“ tokia padėtis daro teigiamą įtaką, tai kitos kompanijos stebi tik blogėjančius rezultatus.
Iš penkių pirmaujančių Europos išmaniųjų telefonų tiekėjų „Apple“ užima tik 14,4 % rinkos dalies, o tai susiję su gana silpnu kompanijos iš Kupertino bendravimu su vietos mobiliojo ryšio operatoriais. Šiaurės rytų Europos regiono vartotojai, kurie turi įsigiję „iPhone“, priversti taikstytis su ribotu techninio aptarnavimo lygiu. Savo ruožtu, šios klaidos stengiasi nedaryti „Samsung“, kuri savo strategijos dėka ir pirmauja išmaniųjų telefonų tiekėjų reitinge.