„Android“ platformos užimama Jungtinių Amerikos Valstijų rinkos dalis antrame šių metų ketvirtyje nežymiai, tačiau sumenko lyginant su „Apple“ išmaniuosiuose įrenginiuose naudojama „iOS“ operacine sistema, praneša „Strategy Analytics“ analitikai.
Lai Ryanne (Flickr.com/laihiu) nuotr. / „Android“ pliušinis žaislas ir „Apple“ kompiuteris.
Išmaniųjų telefonų su „Android“ platforma JAV antrame šių metų ketvirtyje buvo parduota 15,3 mln. vienetų – beveik dviem milijonais įrenginių daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praeitais metais. Tačiau nepaisant šio prekybos prieaugio, korporacijos „Google“ pozicija operacinių sistemų rinkoje sumažėjo nuo 60,6 proc. iki 56,3 proc.
Tuo tarpu „Apple“ mobiliųjų įrenginių pardavimai lyginant šių ir praeitų metų antruosius ketvirčius išaugo nuo 5,9 iki 7,9 mln. vienetų, o tokio prekybos apimčių padidėjimo užteko, kad „iPhone“ telefonuose veikiančios platformos bendra JAV rinkos dalis ūgtelėtų nuo 23,2 proc. iki 33,2 proc. Taigi, nors „Android“ vis dar išlieka pačia populiariausia mobiliąja platforma JAV, „iOS“ įgauna vis daugiau įtakos, pažymima oficialiame bendrovės „Strategy Analytics“ tinklaraštyje.
Priminsime, kad išmaniųjų telefonų pardavimus globaliu mastu skaičiuojant pagal gamintoją, antrame šių metų ketvirtyje lyderiu tapo Pietų Korėjos bendrovė „Samsung“, kuri naudoja „Android“ operacinę sistemą.