Gandai apie „Facebook“ ketinimus savo „išpūstą“ vertę sutvirtinti firminio išmaniojo telefono išleidimu sklando jau seniai, o naujausia spekuliacijų porcija teigia apie galima socialinio tinklo bendradarbiavimą šioje srityje su kompanija HTC. Kaip žinia, kompanija „Amazon“ jau nuėjo ilgą kelią nuo knygų parduotuvės iki mobilių įrenginių pardavėjo („Kindle“ ir „Kindle Fire“), neseniai jos pavyzdžiu pasekė ir „Google“, kuri kartu su kompanija „Asus“ išleido firminį planšetinį kompiuterį „Nexus 7“. Ar pasiruošusi „Facebook“ pasekti kitų interneto gigantų pavyzdžiu?
Per pirmą kompanijos istoriją konferenciją, skirtą ketvirčio finansiniams rezultatams apžvelgti, jos vadovas ir įkūrėjas Markas Zuckerbergas išsklaidė gandus apie socialinio tinklo ketinimus turėti savo firminį išmanųjį telefoną. Iš tikrųjų, „Facebook“ gana glaudžiai bendrauja su mobilių įrenginių kūrėjais, tačiau tam, kad būtų daug giliau integruotos „Facebook“ funkcijos į šių kompanijų programines platformas. Tiesa, anot M. Zuckerbergo, įrenginių gamintojų tiek daug, jog jo kompanijai nėra noro išleisti kažkokio aparatinio įrenginio. Bent jau artimiausioje ateityje.
Antra vertus, „Facebook“ galva neatmeta galimybės, jog kažkada vis tik gali pasirodyti tam tikri mobilūs įrenginiai su kompanijos prekės ženklu. Šiam žingsniui „Facebook“ ryšis, jei tik bus kažkokia prasmė. Kol kas jos nėra, o kaip ilgai tokia situacija išliks, pasakyti sunku. Tokia M. Zuckerbergo pozicija gana aiški ir suprantama: jei socialinis tinklas sugeba patirti nuostolių iš savo tiesioginės veiklos, nėra ir ką galvoti apie kažką kitą.