Jei tikėti analitikų kompanijos „Strategy Analytics“ tyrimu, išmaniųjų telefonų „Nokia Lumia“ pardavimai laikosi tikrai aukštame lygmenyje. Buvo išsiaiškinta, jog per pirmus tris ketvirčius „Lumia“ pardavimai viršijo tuos rodiklius, kuriuos pasiekė „Apple“ išmanusis telefonas „iPhone“ per tuos pačius tris ketvirčius.
„Strategy Analytics“ vyriausiasis analitikas Neilas Shahas savo pranešime spaudai teigė, jog jų skaičiavimai rodo, kad „Nokia“ per devynis mėnesius pardavė 6,9 mln. išmaniųjų telefonų „Lumia“. Vėliau jis palygino šiuos skaičius su pirmojo „iPhone“ pardavimais 2007 metais (per atitinkamą laikotarpį šių buvo parduota 3,7 mln. vienetų) bei „Samsung“ išmaniaisiais telefonais su OS „Android“ 2009 metais (1,3 mln. vienetų). Šie rodikliai, aišku, turėtų paskatinti „Nokia“ labiau pasistengti.
Savaime suprantama, reikėtų prisiminti tą faktą, jog išmaniųjų telefonų rinka 2007 metais dar nebuvo taip išsivysčiusi, kaip šiandien, kai rinkoje pasirodo vis nauji ir nauji žaidėjai, o ir pačių išmaniųjų telefonų modelių kiekis padidėjo net ne procentų dalimis, o kartais. Beje, tame pačiame „Strategy Analytics“ pranešime spaudai taip pat nurodoma, jog „Apple“ savo naujos kartos „iPhone 5“ greičiausiai išleis šį rudenį, taigi „Nokia“ teks pademonstruoti kažką tikrai įspūdingo, kad liktų galimybė varžytis išmaniųjų telefonų rinkoje. Kitokiu atveju košmaras, kuris tęsiasi jau keletą ketvirčių iš eilės, turės visai logišką ir suomiams visai nelinksmą pabaigą.