Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba, apibendrina ir skelbia kasmetinę 2011 m. Lietuvos ryšių sektoriaus ataskaitą.
2011 m. Lietuvos ryšių sektorius pasižymėjo sparčiu augimu: rinkos dalyvių investicijos į elektroninių ryšių infrastruktūrą praėjusiais metais ūgtelėjo net 12,2 proc. Kelerių metų tendencijos elektroninių ryšių sektoriuje rodo, kad prioritetinės sektoriaus šakos pozicijoje įsitvirtina plačiajuosčio ryšio paslaugos. Kryptingos rinkos dalyvių investicijos į naujos kartos šviesolaidinio ryšio tinklus augino tiek vartotojų skaičių, kuris per 2011 m. išaugo 12,6 proc., tiek jų poreikius gauti aukštos kokybės plačiajuosčio ryšio paslaugas. 2011 m. populiariausia interneto prieigos paslaugų sparta viršijo 10 Mbps, didesne kaip 100 Mbps interneto sparta naudojosi beveik 10 proc. vartotojų. Vertinant plačiajuosčio ryšio plėtrą, Lietuva ir toliau išlieka pasaulio dėmesio centre – ji ne tik užima pirmą vietą Europoje ir šeštą pasaulyje pagal šviesolaidinio ryšio skvarbą, bet pirmauja ir pagal plačiajuosčio ryšio paslaugų kokybinius parametrus: kompanijos Net Index duomenimis, 2011 m. pabaigoje Vilniaus miestas užėmė pirmą vietą pasaulyje pagal vidutinę duomenų atsisiuntimo spartą, Kaunas buvo ketvirtoje vietoje.
Dėl didėjančios konkurencijos balso paslaugų kainos ir toliau mažėjo, o tai didino naudojimosi jomis apimtis. Fiksuotojo ir judriojo ryšio konvergencijos procesai nėra naujiena elektroninių ryšių sektoriuje, tačiau kasmet stebima nykstanti riba tarp fiksuotojo ir judriojo telefono ryšio paslaugų.
2011 m. taip pat buvo svarbūs televizijos paslaugų teikėjams. 2012 m. spalio 29 d. bus galutinai išjungta analoginė antžeminė televizija. Televizijos abonentai, ruošdamiesi minėtiems rinkos pokyčiams, dažnai rinkosi mokamas televizijos paslaugas, taip gausindami mokamos televizijos paslaugų abonentų gretas: mokamos televizijos abonentų skaičius per 2011 m. augo 4,1 proc. ir, tikėtina, augs kelerius ateinančius metus. Kaip ir visoje elektroninių ryšių rinkoje, taip ir televizijos paslaugų rinkoje ryškėja tendencija, kad vartotojų pasirinkimą lemia ne tik paslaugos kaina, bet ir jos kokybė. 2011 m. beveik 50,6 proc. mokamos televizijos abonentų televizijos signalą priėmė skaitmeniniu būdu. Per 2011 m. mokamos skaitmeninės televizijos abonentų skaičius išaugo daugiau nei penktadaliu – 21,5 proc.
Ruošdamiesi 2013 m. vyksiančiam pašto rinkos liberalizavimui Lietuvos pašto ir pasiuntinių paslaugų teikėjai didelį dėmesį skyrė paslaugų tarifų mažinimui ir naujų paslaugų teikimui naudotojams. Nors pašto ir pasiuntinių paslaugų rinka tam tikrose srityse susiduria su stipria elektroninių ryšių paslaugų konkurencija, rinkos pajamos išlaikė augimo tendenciją – bendrosios sektoriaus pajamos 2011 m. didėjo 14,4 proc.