Informacijos telefonu ir kontaktų centrų paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“ pasiūlė išmaniesiems telefonams skirtą programėlę (angl. application) 118. Nuo kitų informacijos paieškos sprendimų ji skiriasi tuo, kad ne tik suranda įmonių ir privačių asmenų kontaktus, bet gali nustatyti naudotojo buvimo vietą ir pateikti informaciją, kuri aktuali būtent tame taške esančiam asmeniui. Pavyzdžiui, šiuo metu programėlės naudotojai informuojami apie artimiausiuose restoranuose „Čili“ jiems taikomas nuolaidas.
TEO įmonių grupei priklausančios bendrovės „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, naujoji programėlė taps patogiu įrankiu išmaniaisiais telefonais informacijos ieškantiems naudotojams ir atvers daugiau galimybių smulkioms ir vidutinio dydžio bendrovėms.
„Programėlės skiltis „Aplink mane“ suteiks naujų galimybių klientų ieškančioms mažoms maitinimo įstaigoms ar autoservisams, kurių reklamos biudžetai yra per maži reklamai televizijoje ar spaudoje. Naudotojui sutikus, programėlė „pamato“ kurioje miesto vietoje jis yra ir, įvertinusi kokios informacijos naudotojas ieško, pateikia jam aktualius reklamos ar informacinius pranešimus“, – pasakojo R.Šeris.
Programėlė 118 naudoja įmonių ir privačių asmenų kontaktų duomenų bazę, iš kurios teikiama informacija telefonu 118 bei tinklalapyje www.118.lt. Kasdien atnaujinamoje duomenų bazėje šiuo metu yra informacijos apie daugiau kaip 80 tūkst. verslo organizacijų bei 800 tūkst. privačių abonentų telefonų numerių. Naujoji programėlė 118 veikia lietuvių, anglų ir rusų kalbomis, todėl ja patogu naudotis ir trumpam atvykusiems į Lietuvą.
Didėjant interneto naudotojų skaičiui, 2008 metų pabaigoje į informacijos paieškos internete rinką žengė ir „Lintel“ – pradėjo veikti įmonių, privačių abonentų ir maršrutų paieškos portalas www.118.lt. Praėjusiais metais jis tapo lyderiu „geltonųjų puslapių“ kategorijoje. Šiame tinklapyje kas mėnesį informacijos ieško daugiau nei 300 tūkst. unikalių lankytojų, o maždaug 15 tūkst. paiešką atlieka savo išmaniaisiais telefonais besinaudojančių klientų. Todėl su naująja programėle 118 jiems informacija bus pasiekiama dar patogiau.
Populiariausius informacijos paieškos būdus lemia nuolat kintančios technologijos. Prieš dešimtmetį informacijos dažniausiai buvo ieškoma telefonų knygose, o prieš 12 metų veiklą pradėjusi ir netrukus išpopuliarėjusi informacijos telefonu 118 tarnyba šiandien sulaukia daugiau kaip 4 mln. skambučių per metus.
Kuriant programėlę buvo pritaikyta vietos nustatymo technologija ir pasitelktos išmaniesiems telefonams suprantamos programinės kalbos „Java“ (telefonams su operacine sistema „Android“) ir „Objective-C“ (telefonams „iPhone“). Šios programinės kalbos užtikrina spartų ir stabilų programėlės veikimą. Lietuvoje programėlės dažniausiai kuriamos paprastesnės technologijos „xHTML“ pagrindu, kuri turi mažiau galimybių ir veikia kiek lėčiau. Naujoji programėlė buvo kuriama 8 mėnesius. Pasak ją kūrusios bendrovės „Metasite“, tai yra pirmoji tiek daug funkcijų suteikianti ir su tokiomis didelėmis duomenų bazėmis veikianti realaus laiko programėlė Lietuvoje.