Šiandien kavos išsinešimui tinklas „Coffee Inn“ pristato savo pirmą mobilią programėlę su integruota lojalumo sistema. Tai pirmas bandymas Lietuvoje įmonės lojalumo programą perkelti į mobilųjį telefoną.
„Apie galimybę savo lojalumo kortelę perkelti į mobilųjį telefoną svarstėme jau seniai. Lojalumo sistema „OneGo“, kurią šiuo metu naudojame, leidžia vartotojams sekti savo pirkimų istoriją, gauti šviežiausius personalizuotus pasiūlymus bei matyti, kiek kiekvienas vartotojas asmeniškai yra sukaupęs nuolaidų. Iki šiol tokią informaciją buvo galima pasiekti tik per specialią paskyrą, esančią internete. Tačiau vartotojas apie jam skirtus pasiūlymus nori žinoti ne tik namie, sėdėdamas prie kompiuterio, bet ir bet kuriuo kitu metu: vaikštinėdamas miesto gatvėmis ar jau žvalgydamasis vitrinoje“, – pasakoja vienas iš kavos išsinešimui tinklo „Coffee Inn“ savininkų Nidas Kiuberis.
Programėlėje integruota lojalumo programa leidžia suteikti unikalų asmeninį pasiūlymą, kuris suformuojamas pagal kiekvieno vartotojo pirkimo istoriją. „Siekiame kuo labiau individualizuoti savo lojalumos programos teikiamą naudą. Pavyzdžiui, jau dabar klientui, kuris dažniausiai pas mus perka „capuccino“ kavą, galime asmeniškai padovanoti tos pačios „capuccino“ kavos puodelį“, – pasakoja N. Kiuberis.
Naujoje mobiliojoje programėlėje „iPhone“ bei „Android“ telefonų turėtojai galės ne tik naudotis lojalumo programa, bet ir sekti įmonės naujienas, vykstančius renginius, sužinoti apie naujausias akcijas bei pasiūlymus. Neapsisprendusiems vartotojams programėlė padės išsirinkti kavą. „Visas informacijos srautas iš mūsų socialinių tinklų „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ bei „Youtube“ bus koncentruotai pasiekiamas mobiliojoje programėlėje“, – sako N. Kiuberis.
Mobilią programėlę „Coffee Inn“ sukūrė mobiliųjų programėlių dirbtuvė „LemonLabs“, visai neseniai pristačiusi Martyno Starkaus ir Vytauto Radzevičiaus kelionės Pietų Amerikoje programėlę „Kelionė 2012“.
Anot „Lemon Labs“ vadovės Monikos Katkutės, lietuviški mobilūs produktai kokybe nenusileidžia užsienio rinkų gamintojams. Lietuviams, kuriantiems mobilias programėles, kartais tiesiog pritrūksta drąsos ir gebėjimo realizuoti produktus platesnėse rinkose.
„Ką pastebime iš verslo, pusės, bent jau Lietuvoje į mobilių programėlių naudą žiūrima labai atsargiai. Manoma, kad kol Lietuvoje programėlių parsisiuntimas nepasiekė tam tikro lygio, investuoti dar neverta. Tačiau mobilios programėles verslui konkurencingumą kuria savo kokybe bei išskirtinumu. Dabar kaip tik, pats geriausias metas atsidurti programėlių rinkoje, kol ji dar tokia jauna ir neužpildyta. O pačios rinkos, manome, laukia tik šviesi ateitis: išmaniųjų telefonų vartotojų ratas sparčiai auga, o kartu su juo – ir mobiliųjų programėlių naudojimas“, – teigia M. Katkutė.