Nuo 2006 m. vasario 1 dienos visi telefono ryšio naudotojai, pasinaudoję numerio perkeliamumo paslauga, gali gauti visas telefono ryšio operatorių teikiamas paslaugas. Išsaugodamas savo numerį, vartotojas gali rinktis bet kurį paslaugų teikėją pagal jam svarbius kriterijus: paslaugų kokybę, kainas, teikiamų paslaugų įvairovę, klientų aptarnavimo kokybę, taikomas nuolaidų sistemas. Naudodamasis kito judriojo telefono ryšio teikėjo paslaugomis, vartotojas gali naudotis ne tik balso perdavimo paslauga, bet ir trumpųjų žinučių (SMS), vaizdo žinučių (MMS) bei visomis kitomis judriojo telefono ryšio teikiamomis paslaugomis.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, iki 2006 m. vasario 1 d. numerio perkeliamumo paslauga pasinaudojo 61 367 vartotojai. „Numerio perkeliamumo paslauga vartotojams suteikia laisvę ir galimybes rinktis geriausiai jo poreikius atitinkančio operatoriaus paslaugas ir kartu išsaugoti savo turimą telefono numerį“, – sakė RRT direktorius Tomas Barakauskas. – „Veikiant numerio perkeliamumo paslaugai, didėja ir konkurencija tarp tokias telefono ryšio paslaugas teikiančių operatorių, kadangi jiems tampa svarbu ne tik pritraukti į savo tinklą kuo daugiau naujų abonentų, bet ir išsaugoti jau esančius“, – pažymėjo T. Barakauskas.