Nuo šiol „Bitės“ abonentai išlaidas mobiliajam ryšiui galės kontroliuoti su nemokama išlaidų kontrolės paslauga. „Bitė“ tokią galimybę pristato pirmoji Lietuvos rinkoje – klientams tereiks nustatyti išlaidų sumą, kurios pageidauja neviršyti, o „Bitė“ realiu laiku fiksuos išlaidas ir praneš, kada artėjama prie numatytos ribos.
„Patogios paslaugos, kuri nemokamai padėtų kontroliuoti savo išlaidas mobiliojo ryšio vartotojai Lietuvoje norėjo jau seniai. Žinodami šį pageidavimą sukūrėme lanksčią ir lengvai užsisakomą paslaugą, kuri klientus apsaugos nuo staigmenų, sulaukus sąskaitos“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chris Robbins.
Lietuvoje išlaidų fiksavimą reguliariojo mokėjimo vartotojams realiu laiku kol kas įgyvendino tik „Bitė“. Pasak bendrovės atstovo, išlaidų kontrolės paslauga yra tobulesnė už rinkoje dar naudojamo kredito limito funkciją, kuri neturi galimybės fiksuoti išlaidų realiu laiku. Įgyvendindama išlaidų kontrolės paslaugą „Bitė“ pertvarkė savo technologinę, išlaidų fiksavimo ir sąskaitų rengimo bazę.
Išlaidų kontrolės paslaugą nemokamai užsisakyti gali visi „Bitės“ abonentai, besinaudojantys vienu iš keturių mokėjimo planų: „Retai“, „Kartais“, „Dažnai“ ir „Visada“. Paslaugos veikimo būdai yra du: vartotojai gali pasirinkti gauti SMS žinutę, kai išlaidos pasieks numatytą sumą, arba gauti SMS žinutę, kai pasiekia 80 proc. sumos, o peržengus 100 proc. ribą, naudojimasis „Bitės“ paslaugomis bus apribojamas.
Iki šiol norintieji kontroliuoti savo išlaidas dažniausiai rinkdavosi išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugas. Pasak C. Robbins, nauja paslauga leis abonentams išlaikyti išankstinio mokėjimo paslaugų teikiamą patogumą – išlaidų kontrolę, bet nebereikės nuolat rūpintis papildymais.
Anot „Bitės“ atstovo, išlaidų kontrolės paslaugą ypač turėtų įvertinti tėvai, mokantys už vaikų mobiliojo ryšio pokalbius. Užsakę naują paslaugą savo atžalos telefono numeriu, jie gaus perspėjimus apie išlaidas į savo mobilųjį telefoną. Taip pat šeimos nariai gali pasirinkti planą „Šeima“, kuris leidžia artimųjų rate bendrauti nemokamai.
Išlaidų kontrolės paslaugą galima užsisakyti bet kuriame „Bitės“ salone, taip pat savitarnos svetainėje internete „Mano Bitė“ arba nemokamu telefonu 1501. Nustatytą išlaidų sumą bet kada galima padidinti.
Su naująja paslauga „Bitė“ toliau plėtoja nemokamas paslaugas vartotojams, kuriomis galima geriau valdyti ir planuoti išlaidas mobiliajam ryšiui. Praėjusių metų lapkritį bendrovė atnaujino vartotojams siunčiamas sąskaitas bei pristatė tikslių sąskaitų garantiją, kuria įsipareigoja sąskaitoje aptiktą klaidą „Bitės“ klientui kompensuoti trigubai.