2011 metais mobiliojo ryšio operatoriai neteko 13,9 milijardo dolerių pajamų iš SMS žinučių dėl to, kad jų klientai siuntė pranešimus socialiniuose tinkluose. 2011 metais pajamos iš SMS žinučių sumažėjo 9 %, o 2010-aisiais šis skaičius siekė 6 %. Tokius duomenis pateikia analitinė kompanija „Ovum“.
„Ovum“ ekspertų nuomone, norėdami išlaikyti pajamas, mobiliojo ryšio operatoriai turėtų sieti savo paslaugas su socialiniais tinklais. Kai kurios bendrovės tai jau daro. Pavyzdžiui, kompanija „Orange“ besivystančiose rinkose paskelbė apie naują prisijungimo prie „Facebook“ būdą, kuriame naudojama GSM įrenginių USSD funkcija. Ši paslauga yra apmokestinta.
Be to, mobiliojo ryšio operatoriai gali kurti savo programėles, skirtas prieigai prie socialinių tinklų.
Nepriklausomai nuo „Ovum“ kompanijos „Bytemobile“ atlikto tyrimo rezultatai buvo panašūs. „Bytemobile“ paskaičiavo, kad mobiliųjų telefonų savininkai naršymui „Facebook“ ir „YouTube“ vidutiniškai per dieną sugaišta 9 minutes. Abu resursai neneša mobiliojo ryšio kompanijoms jokio pelno.
Vis dėlto vartotojai iki šiol moka operatoriams už prieigą prie 3G ir 4G interneto. Tačiau abejotina, kad artimiausiu metu mobiliojo interneto pajamos kompensuotų praradimus, susijusius su SMS paslauga, kuri tradiciškai buvo pelningesnė.
„Ovum“ prognozuoja, kad 2016 metais mobilusis internetas operatoriams atneš 1047 milijardus pajamų ir 419 milijardų pelno.