Pasirodo, kad net maitinimo įstaigoms internetas daro gyvybiškai svarbią įtaką – pavyzdžiui, vis daugiau pasaulio gyventojų į „McDonald‘s“ restoraną traukia ne užkąsti įžymiųjų mėsainių, bet pasinaudoti bevieliu internetu, kurį siūlo beveik visi šiam tinklui priklausantys greito maisto restoranai pasaulyje.
Pagal kompanijos atlikto tyrimo duomenis, nuo 2007 metų, kai šis greito maisto tinklas pristatė nemokamo bevielio interneto paslaugą, vien Didžiojoje Britanijoje prie interneto minėtose įstaigose prisijungė 750 tūkst. vartotojų. Per dieną „McDonald‘s“ restoranuose parsisiunčiama apie 500 gigabaitų duomenų. Kompanijos atstovai teigia, jog nuo tada, kai pirmą kartą buvo pasiūlyta nemokamai naudotis internetu, juo besinaudojančių asmenų skaičius išaugo dešimt kartų, o per pastaruosius metus jų skaičius padvigubėjo. Didžiojoje Britanijoje šiam greito maisto restoranų tinklui priklauso apie 1200 įstaigų.
Pačių lankytojų teigimu, juos labiausiai vilioja tai, jog norint naudotis „Wi-Fi“ internetu, už jį čia nereikia nei mokėti, nei papildomai registruotis, o tai yra patogu, norint dalintis informacija su kolegomis ar draugais tiesiog pietaujant ar užkandžiaujant. „McDonald“ iki 2012 metų taip pat siekia įdiegti bekontaktes mokėjimo sistemas.
Panašios tendencijos stebimos ir kituose greito maisto tinkluose. Tokį patį rinkodaros sprendimą praėjusio spalio pradžioje pradėjo taikyti prekybos maistu tinklas „Starbucks“. Mobiliojo ryšio operatoriaus „O2“ atstovai teigia, jog taip maitinimo įstaigos siekia pritraukti išmaniaisiais telefonais ir nešiojamais kompiuteriais besinaudojančių klientų, kurie pratę prie dinamiško gyvenimo stiliaus ir vienu metu linkę ne tik dirbti, bet ir valgyti. „Restoranuose poreikis „Wi-Fi“ ryšiui auga neįtikėtinais tempais, tiek, jog dabar ši paslauga yra tapusi vienu populiariausių užsakymų“, – pasakoja „McDonald's UK“ IT skyriaus direktorius Markas Fabesas.