Šią savaitę kompanija „BenQ Mobile“ pristatė pirmuosius „BenQ-Siemens“ prekės ženklo mobiliųjų telefonų modelius EF81, S68 ir S88. „BenQ-Siemens“ telefonai bus parduodami visose rinkose, įskaitant Lietuvą.
Kompanija „BenQ Mobile“ buvo įkurta 2005 metų birželio mėnesį, Taivanio bendrovei „BenQ“ įsigijus „Siemens“ mobiliųjų telefonų verslą. 2006 metais kompanija didžiausią dėmesį skirs multimedia galimybių diegimui į mobiliuosius telefonus, o daugiau nei trečdalis šiais metais pristatytų modelių bus skirti trečiosios kartos (3G) mobiliajam ryšiui. Kas antrame telefone bus diegiami aukštos kokybės (≥1,3 mega pikselių) foto aparatai, o trijuose iš keturių modelių bus muzikos arba radijo grotuvas. „BenQ-Siemens“ mobiliųjų telefonų modeliai bus elegantiško ir originalaus dizaino, juose bus suderintos abiejų kompanijų stiprybės: „BenQ“ dizainas ir „Siemens“ technologijos. „BenQ“ gaminių dizainas yra pripažintas visame pasaulyje ir per pastaruosius ketverius metus sulaukė net 115 tarptautinių apdovanojimų, o „Siemens“ pasižymi technologinėmis inovacijomis - būtent ši bendrovė pagamino pirmuosius slankaus korpuso ir mp3 telefonus.
„Mes sėkmingai sujungėme abiejų kompanijų privalumus ir esame pasirengę pradėti naują veiklos etapą – pritraukti vartotojus visame pasaulyje naujo prekės ženklo „BenQ-Siemens“ dvasia. Mes turime viziją, išteklius ir siekį 2006-aisiais pagyvinti mobiliųjų telefonų rinką, ypač 3G segmente. Tikiu, kad mūsų strategija garantuos nuoseklią ir sėkmingą mobiliųjų telefonų verslo plėtrą ir užtikrins kompanijai ženklią rinkos dalį“, - teigia Jerry Wang, BenQ korporacijos viceprezidentas ir marketingo direktorius.
„BenQ Mobile“ vadovas Clemens J. Joos teigia, kad „BenQ-Siemens“ mobilieji telefonai turėtų sužavėti žmones, kurie tiki, kad išradingi technologiniai ir dizaino sprendimai gali praturtinti kasdieninį gyvenimą.
„BenQ Mobile“ 2006 metais planuoja stabilų kompanijos augimą. „BenQ Mobile“jau pajuto teigiamus naujos vadovybės darbo rezultatus: 2005 m. trečiąjį ir ketvirtąjį ketvirtį buvo ženkliai sumažinti veiklos nuostoliai. Mobiliojo ryšio operatoriai teigiamai reaguoja į kompanijos strategiją kurti 3G (trečiosios kartos) bei multimedia telefonus.