RRT patvirtino naujus abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją, paslaugų teikimo vietą arba būdą, užtikrinimo sąlygų ir tvarkos pakeitimus. Nuo šiol vartotojams, besinaudojantiems išankstinio mokėjimo paslaugomis ir pageidaujantiems savo numerį perkelti į kito paslaugų teikėjo tinklą, tereikės identifikuotis nurodant savo abonentinį numerį, vardą, pavardę ir asmens kodą ir kreiptis į operatorių, į kurio tinklą nori perkelti telefono ryšio numerį.
Nauja tvarka numato, kad paslaugų teikėjas privalo perkelti telefono numerį, išskyrus atvejį, jei abonentas neidentifikavo savęs, kai teikėjas yra sudaręs nemokamą galimybę identifikuotis internetu. Jei paslaugų teikėjas neturi sudaręs vartotojui tokios identifikavimo internetu galimybės, turi perkelti numerį nepriklausomai nuo to, ar abonentas identifikavo save, ar ne.
Naujieji pakeitimai užtikrins išsamesnį teisinį reguliavimą ir suteiks rinkos dalyviams daugiau teisinio aiškumo bei tikrumo siekiant užtikrinti išankstinio apmokėjimo paslaugų abonentų numerio perkėlimą, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją.
RRT taip pat primena, kad vartotojui numeris turi būti perkeltas per 1 darbo dieną.