Tyrimų bendrovės „EPSI Baltic“ duomenimis, Lietuvoje ir Latvijoje palankiausiai iš mobiliojo ryšio operatorių vertinamos „Bitės“ paslaugos. Pirmąją vietą kasmetiniuose tyrimuose telekomunikacijų bendrovė užima trečius metus iš eilės – šiemet privatūs mobiliojo ryšio klientai ir Lietuvoje, ir Latvijoje „Bitės“ paslaugas įvertino 80,1 balais iš šimto.
Pagal „EPSI Baltic“ tyrimo duomenis, Lietuvoje „Tele2“ surinko 79,7 balus iš šimto, trečioje vietoje liko „Omnitel“ su 72,7 balo. Tuo tarpu palankumo išankstinio mokėjimo paslaugomis „Ežys“ ir „Pildyk“ rodiklis atitinkamai siekia 78,9 ir 78,4 balus iš šimto.
„Bitės“ paslaugomis taip pat labiausiai patenkinti ir Lietuvos verslo klientai. Šiame segmente „Bitė Lietuva“ surinko 76,3 balo iš šimto ir neužleidžia lyderio pozicijos nuo 2007 metų.
Privatūs „Bitės“ klientai, vertindami savo operatoriaus privalumus, išskyrė klientų lūkesčių išpildymą, paslaugų ir produktų kokybę. Tuo tarpu verslo klientai palankiausiai įvertino „Bitės“ įvaizdį ir produktų kokybę lyginant su kitų operatorių vertinimais.
„EPSI Baltic“ tyrimas apėmė visų trijų Baltijos šalių mobiliojo ryšio operatorius. Latvijoje „Bitė“ pralenkė „O-Karte“ ir „Zelta Zivtina“ (atitinkamai 80,1, 77,5 ir 75,7 balų iš 100). Estijoje klientų aukščiausius palankumo balus gavo EMT (76,7) ir „Diil“ paslauga (75,8).
Tyrimo metu apklausta daugiau nei 5000 individualių bei verslo klientų trijose Baltijos šalyse. Kiekvienas tyrime dalyvavęs privatus asmuo ar kompanijos atstovas buvo apklausiamas apie konkretų mobilųjį operatorių, kurio paslaugomis jis arba ji dažniausiai naudojasi.