Populiarusis žaidimas „Angry Birds“ nepraranda populiarumo. Anot jo kūrėjų, žaidėjai kasdien su juo praleidžia milijonus minučių.
Kompanijos „Rovio“ generalinis direktorius Šiaurės Amerikai Andrew Stalbowas teigia, kad įvairios „Angry Birds“ versijos buvo atsisiųstos per 400 mln. kartų. Šiuo metu žaidimą kasdien įsijungia apie 30 mln. žmonių, o bent kartą per mėnesį jį žaidžia 130 mln. klientų, rašo Mashable.com.
Kasdien jis žaidžiamas apie 300 mln. minučių, arba daugiau nei 1,8 mlrd. valandų per metus.
A. Stalbowas taip pat atskleidė, kad žaidimo populiarumas smarkiai auga Kinijoje. Dėl to kompanija neseniai išleido kiniškos žaidimo versijos atnaujinimą.
Be to, artimiausiu metu „Rovio“ išleis specialų „Angry Birds“ atnaujinimą Helovino proga, kuriame bus slaptas naujas paukštis (žinoma tik, kad jis yra geltonas ir atrodo panašus į antį).
Prieš kelerius metus „Rovio“ kūrė žaidimus tokioms kompanijoms, kaip „Electronic Arts“ ir jau buvo atsidūrusi ant bankroto slenksčio. Ant kojų ji atsistojo po to, kai nusprendė kurti žaidimus mobiliosioms platformoms. Anksčiau vos 9 darbuotojus turėjusioje kompanijoje šiuo metu dirba 170 žmonių.