Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ abonentams, paskambinusiems į „Omnitel“ klientų aptarnavimo centrą trumpuoju numeriu 1533, suteikia dar vieną patogaus aptarnavimo galimybę. Jei visi klientų aptarnavimo specialistai bus užimti ir neatsakys per pusę minutės, skambinantysis, padedamas interaktyvaus balso palydovo, gali užsakyti atsakomąjį skambutį į telefono numerį, iš kurio yra skambinama. Tokią paslaugą savo klientams „Omnitel“ teikia pirmoji iš Lietuvos telekomunikacijų bendrovių.
„Mes taupome klientų laiką ir aptarnaujame juos patogiausiu būdu“, – sakė „Omnitel“ klientų aptarnavimo ir pardavimų direktorius Žydrūnas Stankevičius.
Mobiliojo ryšio vartotojas gali pasirinkti atsakomąjį specialisto skambutį, ir ši paslauga bus aktyvuota, jei tikėtinas laukimo eilėje laikas yra ilgesnis nei 30 sekundžių. Tada klientui pateikiama tiksli informacija apie tai, kiek laiko jam dar liko laukti, ir pasiūloma užsisakyti atsakomąjį skambutį. Atsakomasis specialisto skambutis yra nemokamas.
Jei kliento, užsisakiusio atsakomąjį specialisto skambutį, telefono numeris išjungtas ar užimtas, skambinama tol, kol pavyksta prisiskambinti. Ši paslauga veikia kiekvieną dieną nuo 7 iki 21.30 valandos.
Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, pagal gautas pajamas užima daugiau nei pusę mobiliojo ryšio rinkos (52 proc.). Bendrovė, teikianti lengvai ir paprastai naudojamas bei užtikrintai veikiančias paslaugas, šiais metais didžiausią dėmesį skiria mobiliojo interneto plėtrai