Reaguodama į viešai skelbiamą informaciją, kad dalis telefono ryšio paslaugų teikėjų įstatymų nustatytomis nedarbo dienomis taikė ar numato taikyti įprastus pokalbių tarifus, Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) ėmėsi veiksmų vartotojų teisėms užtikrinti.
Nuo 2005 m. gruodžio 23 d., Lietuvoje įteisinus papildomų poilsio dienų suteikimą už su savaitgaliais sutampančias šventines dienas, ne visi telefono ryšio paslaugų teikėjai savo paslaugų vartotojams suteikė galimybę gruodžio 27-ąją kalbėti švenčių dienų pokalbio tarifais.
Atsižvelgdama į tai, RRT pareikalavo, kad didžiausias fiksuoto telefono ryšio operatorius AB „Lietuvos telekomas“ papildomomis poilsio dienomis taikytų poilsio (savaitgalio bei švenčių) dienų paslaugų tarifus.
Judriojo ryšio operatorius „Tele 2“ jau informavo RRT, kad 2006 m. sausio 2 d. savo paslaugų vartotojams taikys poilsio (savaitgalio ir švenčių) dienų tarifus.