Puikus marketingo išmanymas kompanijoms gali padėti padidinti ne tik savo pardavimus, tačiau laikui bėgant leidžia įtakoti ir savo klientų fanatizmą pristatytai naujausiai produkcijai. Puikus pavyzdys gali būti „Apple“ korporacija, kurios naujausios produkcijos pristatymo laukia milijonai žmonių visame pasaulyje. Kitaip sakant, šie žmonės yra pasiryžę padaryti praktiškai bet ką, kad taptų pirmaisiais pirkėjais, o iki pardavimo starto skaičiuoja net ir sekundes. Kiti galbūt taip elgiasi siekdami savo vardus pamatyti laikraščių antraštėse, o dar kiti, kad galėtų netgi iš to užsidirbti.
Nors oficiali „iPhone 5“ išmaniojo telefono išleidimo data dar nėra aiški, bet šio naujojo „Apple“ produkto pardavimų startui jau pasiruošęs mažiausiai vienas žmogus. Įdomiausia yra tai, kad jis atvirai prisipažįsta kam jam tai yra reikalinga. Priežastis labai paprasta – reklama.
Robas Šoesmitas
Kaip tvirtina pats Robas Šoesmitas (Rob Shoesmith), noras pirmajam įsigyti „iPhone 5“ išmanųjį telefoną yra savotiškas eksperimentas marketingo ir ryšių su visuomene srityje. Pasirodo, eksperimentas jau duoda pirmuosius vaisius, kadangi mainais už reklama savo tinklraraštyje šis fanatikas gavo nemokamo maisto, elektroninių prietaisų ir kitų naudingų dalykų, o taip pat užsidirbo 1100 JAV dolerių.
Robui teko pasiruošti nemažas maisto atsargas, kadangi daugelio informacinių šaltinių žiniomis naujasis „iPhone 5“ turėtų pasirodyti tik rugsėjo mėnesį. Keletas mėnesių gyvenimo palapinėje ant kelio dangos – sunkus išbandymas netgi jeigu kalba eina apie marketingo mokslą. Galimas daiktas, kad vaikinas neturėjo kitos išeities, nes prieš tampant „MEDL Mobile“ darbuotoju, jis dirbo gatvės šlavėju.