Kam reikalingas išmanusis telefonas? Jei atsakėte, kad skambinimui, jūs priklausote mažumai. Naujas tyrimas parodė, kad išmaniuosius telefonus balso skambučiams naudoja mažiau nei pusė juos turinčių žmonių.
Kompanijos „CloudTalk“ atliktas tyrimas atskleidė, kad skambinimas užima tik ketvirtą vietą tarp dažniausiai naudojamų išmaniųjų telefonų funkcijų. Maža to, balso skambučius naudoja tik 43 proc. amerikiečių, turinčių išmaniuosius telefonus, skelbia Time.com.
Kodėl trumpųjų žinučių siuntimas, el. laiškų rašymas ir bendravimas socialiniuose tinkluose yra populiaresni, nei kalbėjimas? Respondentai mano, kad skambučiai užima pernelyg daug laiko ir erzina. Tik kas dešimtas apklausos dalyvis nurodė, kad skambinti yra patogiau, nei rašyti.
„Mes pastebėjome, kad žmonės labiau mėgsta bendrauti tais būdais, kurie nereikalauja skubaus dėmesio, pvz., tekstinėmis žinutėmis. Tuomet mes galime atsakyti turėdami laiko ir matyti visą bendravimo istoriją vienoje vietoje – taip tiesiog patogiau“, – teigė „CloudTalk“ vadovas Davidas Haydenas.
Be to, bendraujant tekstu žmogus turi laiko pagalvoti ir parašyti gudresnį atsakymą.