Mobiliųjų telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ pristato klientų aptarnavimo naujovę – pokalbių internetu (angl. chat) konsultacijas – „Omni gyvai“. Realiuoju laiku internete vykstančio pokalbio metu „Omnitel“ klientai ir puslapio lankytojai gaus atsakymus į rūpimus klausimus bei galės pasikonsultuoti su „Omnitel“ specialistais.
„Siekiame būti arčiau klientų ir įsiklausyti į jų poreikius. Pokalbių internetu konsultacijos mums leis greičiau ir veiksmingiau atsakyti į klientams aktualius klausimus. Realaus laiko konsultacijos internetu pranašesnės už susirašinėjimą elektroniniu paštu, nes suteikia galimybę konsultantui geriau įsigilinti į klientui iškilusius klausimus, o klientui – taupyti savo laiką ir gauti konsultaciją ar pagalbą čia ir dabar“, – sakė „Omnitel“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Giedrė Ančerevičiūtė.
„Omni gyvai“ konsultacijos internetu bus teikiamos darbo dienomis nuo 8 iki 22 val. Norint gauti konsultaciją, tereikia užsiregistruoti „Omnitel“ svetainėje, pokalbių internetu konsultacijų skiltyje. „Omnitel“ pokalbių internetu konsultacijų sistema paprasta naudotis, ji veikia panašiu principu kaip įprastos interneto pokalbių programos, tačiau buvo kurta specialiai bendrovės ir jos klientų poreikiams.
Ateityje konsultacijų internetu paslaugą „Omnitel“ ketina papildyti naujomis galimybėmis.