Mobiliųjų telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ klientai su „Omni ID“ lojalumo kortelėmis pirkdami bilietus „Tiketos“ kasose į įvairius renginius, vykusius bei vyksiančius nuo 2009 iki 2011 metų lapkričio 31 dienos, sutaupė beveik 3,4 mln. litų. Vidutiniškai 20 proc. visų „Tiketoje“ įsigyjamų bilietų parduodami su „Omni ID“ nuolaida.
„Savo klientams nuolat teikiame išskirtinius pasiūlymus bei nuolaidas, kuriomis jie gali pasinaudoti 1300 prekybos ir paslaugų vietų visoje Lietuvoje. Kartu su partneriais džiaugiamės galėdami suteikti papildomą vertę mūsų klientams, kuriems santykis su „Omnitel“ tęsiasi ne tik naudojantis mobiliuoju ryšiu, bet ir kitose kasdienėse situacijose“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Šiuo metu „Omni ID“ turi 350 partnerių, kurie 1300 vietų visoje Lietuvoje suteikia įvairaus dydžio nuolaidas „Omnitel“ klientams. Aktyvių „Omni ID“ kortelių naudotojams suteikiama paslauga „E.nuolaida“, leidžianti naudotis visomis „Omni ID“ programos partnerių nuolaidomis bei pasiūlymais.
Aktyviai „Omni ID“ nariai dalyvauja grupinių pirkimų projektuose – juose nuperkama vidutiniškai 89 proc. „Omni ID“ pasiūlymų – prekių ar paslaugų kuponų. Dažniausiai naudojamasi nuolaidomis renginių bilietams, degalams, apsiperkant parduotuvėse, perkant avalynę ir aprangą. Populiarios kavinių, barų bei restoranų siūlomos nuolaidos.
„Omni ID“ privalumų programa aktyviai naudojasi apie pusė milijono „Omnitel“ ir EXTRA vartotojų, turinčių „Auksinę“, „Sidabrinę“ ar „Klasikinę“ „Omni ID“ korteles.