Daugiau nei du trečdaliai telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ klientų ryšio paslaugomis naudojasi pasirinkę paslaugų tiekimo sąlygas be įsipareigojimų. Bendrovės atstovų teigimu, reguliaraus mokėjimo paslaugų klientų dalis padvigubėjo vos per 9 mėnesius, kai „Bitė“ pristatė galimybę rinktis mokėjimo sąlygas be ilgalaikių įsipareigojimų.
„Šie rezultatai rodo klientų pasitikėjimą mumis. Mūsų klientai yra su „Bite“ ne dėl to, kad yra „pririšti“, o todėl, kad yra patenkinti teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimu“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chris Robbins.
Šiuo metu „Bitės“ paslaugomis Lietuvoje naudojasi 1 mln. 30 tūkst. aktyvių vartotojų. Iš jų daugiau nei 725 tūkst., kartu su išankstinio mokėjimo paslaugos vartotojais, pasirinko sąlygas be įsipareigojimų. Pasak C. Robbins, jau daugiau nei pusė „Bitės“ klientų reguliaraus mokėjimo paslaugomis naudojasi be įsipareigojimų.
„Bitė“ pirmoji iš visų operatorių Lietuvoje pristatė mokėjimo planus be ilgalaikių įsipareigojimų. Tokią naujovę „Bitė“ praėjusių metų rugsėjį pasiūlė atlikusi rinkos tyrimus, kurie atskleidė, kad vartotojai tiki, jog paslaugų teikėjai patys turi užsitarnauti jų lojalumą, o ne dirbtinai jį primesti įpareigodamos klientus.