Tyrimų agentūra „Distimo“ palygino „Android“ ir „iPhone“ programėlių parduotuves. Pasirodo, nors „Android Market“ parduotuvė „App Store“ nusileidžia tik 56 tūkst. programėlių, „Android“ sistemai skirtų apmokestintų programėlių kiekis yra tris kartus mažesnis nei „iPhone“.
Be to, taipogi gerokai menkesni „Android“ programėlių pardavimai. „Distimo“ tvirtinimu, šiuo metu „Android Market“ yra tik dvi programėlės parduotos daugiau nei pusę milijono kartų. „App Store“ programėlių parduotuvėje tiek pat sykių buvo atsiųstos 6 programėlės. Ne gana to, šis skaičius pasiektas tik šių metų kovo – gegužės mėnesiais bei tik JAV rinkoje.
„Android“ atšiaurumu prekybai skundžiasi ir programuotojai. „Android“ operacinės sistemos vartotojai perka mažiau, dėl šios priežasties susidomėjimas kurti apmokestinamas programas yra mažesnis negu „Apple“ produktams, – sakė MLB.com portalo vadovas Bobas Bowmanas, – „iPhone“ ir „iPad“ vartotojai domisi pirkimo galimybėmis. Tai viena iš priežasčių, kodėl jie nusipirko būtent „iPhone“. „Android“ vartotojai kitokie.“
Tiesa, „Android“ vartotojai mažiau linkę pirkti taip pat dėl kitos labai paprastos priežasties. „Android“ prietaisai kur kas pigesni negu „iPhone“. Dėl šios priežasties, asmuo nutaręs taupyti ir pasirinkti pigesnį išmanųjį telefoną, vargu ar leis sau išleisti pinigus jo programoms.
„Google“ platindami programas turėtų pasistiebti bei sumąstyti kaip įtikinti programuotojus sukurti daugiau mokamų programėlių. Šiuo metu tokių programų „Android Market“ yra 72 tūkst. prieš 211 tūkstantį parduodamų „App Store“.