Kompanija „Rovio“, suomių mobiliųjų žaidimų gamintoja, pranešė džiugią žinią. Jų sukurtas „Angry Birds“ žaidimas buvo atsiųstas 200 milijonų kartų ir tuo pačiu dvigubai sumušė žaidimo autoriaus Peterio Vesterbacko lūkesčius.
„Kuomet pernai pareiškėme, jog mūsų žaidimas šiuo metu bus atsisiųstas 100 milijonų kartų, daugelis iš mūsų pradėjo juoktis, – „TechCrunch“ sakė Peteris. – Tačiau mūsų žaidimas augo neįtikėtinai greitai, iš pradžių sulaukėme 50 milijonų, tuomet 100 milijonų, o dabar – net 200 milijonų atsisiuntimų.“
Daugiausiai prie šio nemenko skaičiaus prisidėjo „iPhone“ telefonų vartotojai, tačiau „Angry Birds“ jau galima rasti kiekvienoje populiariausioje mobiliųjų telefonų sistemoje ir ne tik. Žaidimas taipogi išleistas kompiuteriams bei veikia internete.
Tiesą sakant, „Angry Birds“ netgi ropščiasi lauk kompiuterių ir telefonų ekranų. Rinkoje apstu „Angry Birds“ žaislų, marškinėlių ir kitos atributikos. Neseniai pagal žaidimą buvo išleistas „Disney“ filmas „Rio“, o kompanija pradėjo ruoštis dar didesniam žingsniui.
„Rovio“ įsitikinimu, „Angry Birds“ gali tapti nauja pramogų terpe, nauju gerai pažįstamu veidu, panašiai kaip „Disney“ sukurtas peliukas Mikis ir kiti garsūs veikėjai. Taip kompanija žada dar daugiau uždirbti įrodydami kokia jėga tampa mobiliųjų telefonų programėlių rinka.