Įmonių grupė UNICENTER nusitaikė į naujos kartos debesų telefonijos sprendimų rinką, savo klientams siūlydama paslaugas, nepriklausančias nuo operatoriaus. Pasak įmonių grupės atstovo Sauliaus Balčiūno, apie tai, kad debesų telefonijos sprendimai gali būti nepriklausomi nuo operatoriaus ir tokiu būdu padėti efektyviau taupyti kaštus – iki šiol žino pakankamai nedaug vartotojų, todėl planuojama, kad susidomėjimas šia paslauga bus itin didelis.
„Naujos kartos telefonija suteikia daugiau galimybių, ypač toms įmonėms, kurios turi didelį klientų bei partnerių ratą ar yra išsibarsčiusios geografiškai. Vadinamoji debesų telefonija gali dar daugiau – įprastai su biuro patalpomis siejamos sistemos tampa nepriklausomos nuo darbo vietos. Pavyzdžiui, faksas perkeliamas į kompiuterį, o klientų aptarnavimo kokybė stebima praktiškai iš bet kurios vietos, kur yra internetas. Debesų telefonija gerina procesus ir taupo kaštus, bet tik tuomet, kai įmonė turi galimybę pasirinkti geriausias operatorių kainas ar net kelis operatorius vienu metu. Kadangi prie UNICENTER debesų telefonijos galima prijungti ir tarptautinių operatorių telefono numerius, ši paslauga ypač populiarėja tarp įmonių, aktyviai dirbančių su užsienio rinkomis“, – savo pranašumus prieš kitus panašių paslaugų tiekėjus Lietuvoje vardija S. Balčiūnas.
Anot jo, debesų telefonijos paslaugą užsisakiusiai įmonei nereikia investuoti į brangius serverius bei programinę įrangą. Paslauga teikiama panaudojant UNICENTER infrastruktūrą, esančią patikimame duomenų centre, kuris plačiais duomenų perdavimo kanalais yra sujungtas su dauguma Lietuvoje bei užsienyje veikiančių interneto tiekėjų. Bet kuris Lietuvoje veikiantis interneto tiekėjas gali užtikrinti kokybišką duomenų perdavimo kanalą nuo UNICENTER debesų telefonijos serverio iki kliento biuro. Biure dažniausiai naudojami IP telefonai, kurie savo išvaizda iš pirmo žvilgsnio primena paprastus telefonus, tačiau turi nepalyginamai daugiau galimybių. Kiekvienas klientas gali pasirinkti, kokiu telefono aparatu naudotis: stacionariu ar nešiojamu, įprastu ar su vaizdo perdavimo galimybe, programiniu, skirtu personaliniam kompiuteriui ar išmaniajam telefonui. „Į vidinį tinklą galima sujungti ir įmonės darbuotojų namų telefonus, o skambučiai tarp vartotojų yra nemokami“, – sako S. Balčiūnas.
Šiuolaikinės technologijos suteikia galimybę konkrečioje įmonėje įdiegti jai labiausiai tinkantį naujosios kartos telefonijos sprendimą. Atsižvelgiant į įmonės dydį ir geografinį išsidėstymą gali būti diegami stacionarūs ir virtualūs telefonijos sprendimai. Stacionarusis paprastai reiškia atskirą serverį, talpinamą įmonės ar įstaigos patalpose, ir dažniau rekomenduojamas didelėms kompanijoms. Tuo tarpu virtualus sprendimas (debesų telefonija) įrengiamas duomenų centre ir tokią paslaugą įprastai renkasi smulkios bei vidutinės ar geografiškai išsibarsčiusios įmonės.
S. Balčiūno teigimu, gana svarbų vaidmenį vaidina galimybė debesų telefonijos paslaugas užsisakyti tiesiog internetu svetainėje www.startbox.lt. Elektoninėje užsakymų sistemoje vos per 5 min. galima išsirinkti daugumos Lietuvos miestų numerius bei pasirašyti sutartį. Kitaip nei dauguma operatorių, UNICENTER nereikalauja įmonės atstovo atvykti į klientų aptarnavimo skyrių pasirašyti sutarties.