Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pernai aptarnavo didžiausią pokalbių srautą Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, per praėjusius metus „Tele2“ tinkle vartotojai kalbėjo daugiau nei 2,8 mlrd. minučių.
RRT statistika rodo, kad per praėjusius metus vidutinė „Tele2“ abonentų pokalbių trukmė augo labiausiai – nuo 109 iki 142 minučių per mėnesį, arba daugiau nei 30 procentų. Tuo tarpu bendrovės paslaugų kainos per 2010 m. sumažėjo daugiau nei penktadaliu.
Šaltinis: Ryšių reguliavimo tarnybos 2010 m. I–IV ktv. ataskaitos apie elektroninių ryšių sektorių
„Mažėjančios ryšio paslaugų kainos skatina žmones neriboti poreikių. Siūlydami mažiausias kainas suteikiame tai, ko vartotojams reikia – šalies ūkiui atsigaunant, jie linkę rinktis paslaugas vadovaudamiesi racionaliais argumentais ir atidžiai skaičiuoja savo išlaidas“, – teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
2010 m. gruodį rinkos tyrimų bendrovės RAIT atlikto tyrimo duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi 47,9 proc. Lietuvos gyventojų. Per 60 proc. apklaustųjų tvirtina, kad „Tele2“ siūloma paslaugų kaina – mažiausia, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 62 proc. respondentų.
„Tele2“ praėjusiais metais pripažinta produktyviausia Baltijos šalių IT ir telekomunikacijų sektoriaus bendrove. „Geidžiamiausio darbdavio 2010“ rinkimuose, organizuojamuose dienraščio „Verslo žinios“ ir karjeros portalo cv.lt, bendrovei atiteko pirmoji vieta tarp smulkiojo ir vidutinio verslo bendrovių.