Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB didžiosioms verslo įmonėms ir organizacijoms pasiūlė debesų kompiuterijos principais veikiančias balso telefonijos paslaugas. Nuo šiol telefonų stoteles, kurias daugelis šalies įmonių naudojo vietiniams telefonų tinklams sukurti galės pakeisti virtualių išteklių sprendimai.
Naujoji paslauga „Virtualus IP PBX“ (angl. Hosted Internet Protocol Private Branch Exchange) organizacijoms leis telefonų tinklus kurti be papildomos biure įrengtos įrangos. Virtualioji telefonijos tinklų sistema leis skambinti trumpaisiais numeriais, nukreipti ar peradresuoti skambučius, rengti telefonines konferencijas ir naudotis kitais bendrą darbą palengvinančiais sprendimais.
TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovo Nerijaus Ivanausko teigimu, prieš keletą metų kompiuterijos srityje pradėti taikyti virtualių išteklių – debesų kompiuterijos – sprendimai pasiteisino, todėl buvo taikomi ir kuriant balso telefonijos paslaugas.
„Tyrimai rodo, kad telefonų stoteles šiuo metu naudoja daugiau nei pusė Lietuvos didžiųjų įmonių ir organizacijų. Plečiant veiklą ar siekiant naujų galimybių, virtualių stotelių sprendimai joms leis nebeinvestuoti į tam reikiamą įrangą ar jos atnaujinimą, o pagrindinį dėmesį ir lėšas skirti pagrindinei veiklai“, – teigė N. Ivanauskas.
TEO sukurtos paslaugos klientai naudosis internetine telefonija (angl. VoIP – Voice over IP), o tam reikiamus telefono aparatus jie galės įsigyti arba nuomotis paslaugos teikimo laikotarpiu. Telefonų tinklų galimybės – besinaudojančių jais darbuotojų skaičius – galės būti keičiami pagal įmonių poreikį. Sistemos veikimas bus nuolat stebimas, o priežiūros mokestis įskaičiuotas į bendrą paslaugos kainą.
Naujosios paslaugos klientai galės naudotis savitarnos portalu, kuriame valdys paslaugą – galės registruoti naujus vartotojus, priskirti jiems trumpuosius numerius.