Mobiliųjų telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ savo siūlomam mobiliajam internetui pradeda taikyti kokybės garantiją. Įsigiję mobiliojo interneto paslaugą arba mobiliojo interneto paslaugą su modemu, klientai galės per 14 dienų grąžinti modemą ir nutraukti sutartį, jeigu paslaugų kokybė neatitiks jų lūkesčių.
„Mobiliojo interneto kokybę atspindi ne tinkle įdiegtos technologinės spartos, o operatoriaus 3G tinklo platumas ir prieinamumas ten, kur to reikia vartotojui.
Aukščiausios kokybės „Omnitel“ 3G tinklas yra plačiausias Lietuvoje. Pradėdami teikti mobiliojo interneto garantiją, norime paskatinti savo klientus įsitikinti „Omnitel“ tinklo aprėptimi ir kokybe“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Šiuo metu „Omnitel“ 3G tinklas veikia beveik 300 Lietuvos vietovių, kuriose gyvena 90 procentų Lietuvos gyventojų, „Omnitel“ 3G tinklą sudaro daugiau bazinių stočių, nei turi kiti operatoriai kartu sudėjus. 2010 m. antroje pusėje „Omnitel“ 3G tinkle buvo atliktas didelis bazinių stočių talpos išplėtimas, todėl, priklausomai nuo bazinės stoties vietos bei ja besinaudojančių vartotojų skaičiaus, vartotojų realiai gaunami mobiliojo interneto greičiai padidėjo iki kelių kartų. Vilniaus miesto verslo biurų centruose, miesto centre, kur vartotojams reikalingi dideli greičiai, įdiegta iki 21 Mbps technologinė sparta.
Daugiau informacijos apie „Omnitel“ mobiliojo interneto garantiją – interneto tinklalapyje www.omnitel.lt/garantija.