Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ šiandien pasiūlė nemokamą paslaugą „Užimtas skambutis“, kuri leis „Omnitel“ tinklo vartotojams neprarasti nė vieno skambučio tais atvejais, kai jiems į užimtą telefoną skambina „Omnitel“ ar kitų tinklų vartotojai.
Bet kurio Lietuvos mobiliojo tinklo vartotojai, skambinantys šią paslaugą užsisakiusiems „Omnitel“, „Omnitel Extra“ bei „Ežys“ vartotojams, užimto skambučio atveju išgirs pranešimą su pasiūlymu užsisakyti informavimą apie baigtą pokalbį. Paspaudus telefone mygtuką „5“, skambinantysis bus informuotas tekstiniu pranešimu, kai vartotojas, kuriam norima paskambinti, bus baigęs pokalbį ir jam bus galima paskambinti.
„Omnitel“ tinklo vartotojams siūlome ne tik aukščiausios kokybės paslaugas bei plačiausią Lietuvoje „Omnitel“ 3G tinklą, bet ir siekiame teikti išskirtinius pasiūlymus bei papildomą vertą, kuri naudojimąsi „Omnitel“ ryšiu padarytų dar lengvesnį ir patogesnį“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
Paslauga „Užimtas skambutis“ naujiems „Omnitel“ bei išankstinio mokėjimo paslaugų „Omnitel Extra“ bei „Ežys“ vartotojams įjungiama automatiškai, o esami vartotojai gali šią paslaugą įsijungti arba išsijungti per „Omnitel“ internetinę savitarnos svetainę.