Sausio 31 dieną „Microsoft“ pranešė, jog „Windows Phone 7“ operacinė sistema duomenis siųsdavo „Yahoo! Mail“ elektroninio pašto paskyrai. Šią klaidą aptikusi kompanija dirba išvien su „Yahoo!“ ir žada pataisyti klaidą per keletą savaičių.
Taip pat, „Microsoft“ pridūrė, jog šią klaidą gali ištaisyti patys vartotojai jau dabar, pakeitę pašto programoje esančios „Yahoo! Mail“ paskyros nustatymus. „Windows Phone“ telefonus nuo nepageidaujamo duomenų srauto siuntimo galima apsaugoti ir nesusinchronizavus pašto programos su „Yahoo! Mail“ paskyra iki artėjančio sistemos atnaujinimo.
Pirmieji skundai atkeliavo sausio 10 dieną. Dalis vartotojų skundėsi, jog jų išmanieji telefonai kiekvieną dieną išsiunčia nuo 30 iki 50 MB duomenų. Tokiu būdu per 20 dienų išsiųstų duomenų kiekis gali pasiekti 1GB.
„Yahoo!“ atmeta šiuos kaltinimus ir praneša, jog ši problema kilo ne dėl jų pašto paslaugos. Anot jų, „Microsoft“ pasirinko klaidingą būdą valdyti „Yahoo! Mail“ sistemos IMAP serverį.